Kundservicechef till FAR

Bravura Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-06-21

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FAR.

Om företaget
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning, och är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet med fler än 300 årliga utbildningstillfällen. FAR tillhandahåller även den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet, FAR Online.

FAR har drygt 5 000 medlemmar och strax under 1 000 anslutna medlemsföretag som sysselsätter runt 16 000 personer. FAR:s medlemmar är auktoriserade och godkända revisorer, redovisningskonsulter, skatterådgivare, lönekonsulter och specialister samt små och stora företag inom redovisning, revision och rådgivning.

FAR hjälper branschen att göra nytta för näringsliv och samhälle. FAR:s uppdrag från medlemmarna är att klargöra god yrkessed, paketera och förmedla kunskap samt att driva opinionsbildning.

Verksamheten består idag av 46 medarbetare som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm. Du kommer att vara en del av ledningsgruppen för affärsområdet Kompetens.


Dina arbetsuppgifter
Som Kundservicechef ansvarar du för den operativa driften av kundservicen. Dina arbetsuppgifter är delvis personalansvar för ditt team på tre medarbetare, samt att själv vara operativ i kundservicen. I det operativa arbetet är vanligt förekommande frågor bl.a. frågor kring utbildningar, kursrådgivning samt medlemskapsfrågor. Vi ser att du har ett intresse och en drivkraft i att förändra och förbättra arbetssätt för att utveckla kundservicen. Då man nyligen implementerar ett nytt CRM-system ger detta nya möjligheter till utveckling digital närvaro.

Du har en drivkraft i att få dina medarbetare att utvecklas genom din energi och förmåga att inspirera andra. Ditt intresse för att skapa ett gott kundbemötande är stort och du föregår dagligen med gott exempel för ditt team. I det dagliga arbetet tar du beslut kring ärenden, du coachar och motiverar teamet samt prioriterar arbetet. Vidare säkerställer du att servicenivåerna håller den standard som eftersträvas gentemot kunderna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet från en kundservice där du har haft en ledande roll, gärna för ett mindre team. Meriterande om det är inom utbildningsbranschen.
• Flytande i tal och skrift på engelska och svenska
• Goda kunskaper i Microsoft Office 365
• Meriterande med erfarenhet av Microsoft Dynamics

Vi ser att du som söker har en god ledarskapsförmåga, där du är både strukturerad och serviceinriktad. Du trivs i en roll där du dels får arbeta operativt nära dina medarbetare, samtidigt som du har förmågan att se en helhet. Vi tror att du har ett starkt driv och förstår processens helhet då du alltid sätter kunden i första hand. Vidare så tror vi att du aldrig blir nöjd, då saker och ting alltid kan bli lite bättre, och det är ett resultat av din vilja att ständigt utveckla processer och arbetssätt. Slutligen har du en drivkraft och uthållighet i att få dina medarbetare att utvecklas genom din energi och förmåga att inspirera andra.

Övrig information:

Start: Hösten 2021
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kund, service, teamledare, teamleader, kundtjänstmedarbetare, personalansvar, personal, ledare, stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5822176

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: