Kundservicechef till Cylinda Service

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-12-13

Företaget
Elektroskandia Sverige AB är Sveriges ledande el-teknikgrossist med över 100 års erfarenhet i branschen att luta sig emot. Företaget omsätter 5,8 Miljarder SEK finns på 48 orter i Sverige med mer än 800 anställda. De marknadsför och säljer el-materiel och systemlösningar till en bred och diversifierad kundbas inom teknikområdena kraft/automation, tele/data/säkerhet och belysning. De äger Cylindavarumärket där de sedan 1958 haft fokus på att skapa en problemfri vardag för Sveriges alla hushåll genom vårt kompletta sortiment av vitvaror.

Elektroskandia Sverige AB är en del av Sonepar-koncernen som idag är världens största och ledande elgrossist. I koncernen jobbar idag mer än 43 000 personer inom 245 företag i 44 länder, spridda över fem kontinenter. På Cylinda Service är vi idag ca 70 medarbetare och kundserviceteamet i Stockholm består av ca 15 personer.



Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicechef ansvarar du för den operativa driften av kundservicen som hanterar ärenden kopplat till Cylindas produkter. Du finns närvarande och stöttar teamet som idag består av ett 15-tal personer. Ditt intresse för att skapa ett kundbemötande i världsklass är stort och du föregår dagligen med gott exempel för gruppen. I det dagliga arbetet tar du beslut kring ärenden, coachar och motiverar teamet, prioriterar det dagliga arbetet och arbetar operativt i kundservicen. Vidare säkerställer du att servicenivåerna håller den standard som Cylinda eftersträvar gentemot sina kunder och ingår i serviceledningsgruppen.

Som person så tror vi att du motiveras av att förändra och att växa. Du har en drivkraft i att få dina medarbetare att utvecklas genom din energi och förmåga att inspirera andra. Personalansvar ingår i tjänsten och du ansvar för att utveckla verksamheten och medarbetarna utifrån Cylindaservices uppsatta strategier och mål för att säkra en hög kvalitet i arbetet gentemot sina kunder.


Kvalifikationer
• Minst två års erfarenhet från att leda eller coacha andra i en kundtjänstmiljö
• Avslutad gymnasial utbildning
• Flytande i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska

För att lyckas i rollen så är du en kommunikativ person som motiveras av att leda och stötta teamet för att gemensamt nå uppsatta mål. Du har ett högt driv samt strävar för att ge kunden den bästa möjliga service genom att arbeta aktivt med ditt team. Du är trygg i din roll som ledare och har ett intresse för att utveckla detta än mer för att nå uppsatta mål. Som en naturlig del i arbetet tror vi att du ser förbättringsmöjligheter som du aktivt driver framåt. Vi tror att du har ett professionellt förhållningssätt och motiveras av att bygga och förvalta relationer med dina medarbetare. Att vara flexibelt faller sig naturligt för dig då du har förmågan att prioritera om i dagsplaneringen när oväntade saker uppstår.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Rotebro
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kund, service, teamledare, teamleader, kundtjänstmedarbetare, personalansvar, personal, ledare, elektronik, vitvaror, rotebro, norrort, stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4509168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: