Kundservicearbetare - Tech Support - Hi3G Access AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Kundservicearbetare - Tech Support
Hi3G Access AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till Tre.

Nu letar vi efter dig som vill leverera service i världsklass och bidra till att göra Tre Customer Service till Sveriges bästa kundservice.

Som Teknisk specialist arbetar du med att ta emot inkommande samtal och hjälpa våra kunder/kollegor med frågor av en teknisk karaktär över telefon. Det rör primärt sig om bredband, reparation och 3Växel. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och service i världsklass.

Vem är du?

Som person är du flexibel och prestigelös. Har ett genuint intresse för teknik och drivs av att lära dig mer. Du är självklart service minded och drivs av att ge våra kunder bästa möjliga hjälp med deras utmaningar. Du brinner för kreativt tänkande och är inte rädd för att testa på något nytt.

Vidare behöver du ha förmågan att jobba i ett högt tempo och ibland tänka utanför boxen. Du gillar att ta initiativet och är en sann Team Player. I denna roll ska man våga att ta beslut själv då man ses som en specialist.

För att lyckas behöver du ha:

* Tidigare erfarenhet från något typ av service- eller teknikyrke.
* Är flexibel, prestigelös och initiativtagande.
* Intresse för teknik och viljan att lära dig mer.
* Serviceförmåga med kunden i fokus.
* Är ansvarstagande och förstår att ägandeskap är avgörande för nöjda kunder.
* Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Vi erbjuder:

En bred kunskap inom Mitel-plattformen och nät. Vi utbildas alltid inom den senaste tekniken samt får ta del av projekt. Du får en skräddarsydd utbildning tills du känner dig redo att stå på egna ben. Inom sin tid kommer du ha ett eget sätt för att hjälpa dina kunder/kollegor på bästa sätt. Detta menas att du kommer bära på en stor verktygslåda som kommer innehålla erfarenhet, kunskap och kreativa lösningar.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor hör av dig till rekryterande chef Ramin.Ebrahimi@tre.se.

Följ våra medarbetare på Instagram: Instagram - livet på 3

Varaktighet, arbetstid
* -

Publiceringsdatum
2021-06-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hi3G Access AB

Jobbnummer
5807858

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: