Kundserviceansvarig och coach
Manpower / Pedagogchefsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla pedagogchefsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Kundserviceansvarig och coach, Contactcenter Växjö, Gota Media AB
Vi söker en Kundserviceansvarig och coach som ansvarar för den dagliga ledningen av kundservice i Contactcenter i Växjö; dvs. frontoffice, reception och backoffice samt växel. Contactcenter jobbar på uppdrag av Gota Media AB:s tidningarna och ansvarar för hela kedjan av bokningsaktiviteter för privatkundservice. Det innefattar i dagsläget Smålandsposten, Barometern-OT och BLT, Östran/Nyheterna, Sydöstran, Skåne Media, VK/Kronobergaren, KLT/NT, Ölandsbladet och till viss del också Borås Tidning. Externa uppdrag kan förekomma som t.ex. Blekingeposten.
Publiceringsdatum2012-10-13Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna innefattas samtliga abonnemangs- och privatannonsuppdrag som från att de inkommer via telefon, post, mail och webbgränssnitt skall behandlas och avlämnas för vidare produktion i distribution-, annons- och ekonomisystem.
Som Kundserviceansvarig och coach kommer du att coacha och leda det dagliga arbetet i gruppen och ansvara för kostnader enligt budget satt av Contactcenterchef. Du kommer att utveckla underlag och informationsstöd som möjliggör ett effektivt kundservicearbete för gruppen samt hålla regelbundna möten med gruppen och lämna relevant information. Du kommer att driva utbildningsfrågor och kontinuerligt följa upp personalens förhållande till kunderna så att kvalitetssäkring av vårt sätt att arbeta via telefon optimeras. Du kommer vidare att motivera och stimulera medarbetarna att jobba mot målen samt se till att det finns tillräckliga hjälpmedel och att var och en har möjlighet att utvecklas i sitt jobb. Coachning och planeringssamtal ingår i dina arbetsuppgifter samt att fungera som en lönesättande funktion.
Vem är du?
Vi söker dig som alltid värnar om en bra arbetsmiljö och som ser till att driva på så att god atmosfär uppstår för att nå avdelningens uppsatta mål. Du har sedan tidigare haft en ledande befattning och är en ödmjuk, tydlig och noggrann ledare som är duktig på att ta tag i saker samt har lätt för att fatta snabba beslut. Det är en merit om du har arbetat inom kundtjänst, men det är inget krav.
Vi ser att du medverkar till god anda och gruppsammanhållning och skapandet av en framtidsinriktad företagskultur, representerar Gota Media AB och dess varumärke på bästa sätt och enligt gällande policies samt ser till att tilldelade resurser används på ett ur bolagets synvinkel bästa sätt.
Gota Media AB värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbI den här rekryteringen samarbetar vi med Experis, ManpowerGroup. Du söker tjänsten på
www.experis.se. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Sara Williamsson, på telefon 0470-74 55 82.
Vi tillämpar löpande utval, så skicka din ansökan till oss redan idag!
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFanny Sjödell
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 1364720
Observera att sista ansökningsdag har passerat.