Kundserviceansvarig / Kundtjänst / Administration till Middagsfr

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-01

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Middagsfrid har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Middagsfrid en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Vill du vara en del i att forma hur miljoner människor i världen äter? Middagsfrid revolutionerade den svenska matbranschen när de 2007 introducerade konceptet hemleverans av färdigplanerade matkassar med recept till dörren. Med deras passion för riktigt bra mat vill de hjälpa familjer att laga god och hälsosam mat i vardagen. Med fokus på råvaror som är färska, tillsatsfria, ekologiska och klimatsmarta, provlagas alla recept i deras provkök. Middagsfrid är en del av Axfoodkoncernen.

Axfood grundades år 2000. Koncernen består av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Inom Axfood tror vi på allas rätt till prisvärd, bra och hållbar mat. Här ingår butikskedjorna Willys och Hemköp, liksom Tempo och Handlar'n. Grossistförsäljning sker genom Snabbgross och Dagab ansvarar för koncernens produktutveckling, inköp och logistik. I Axfood ingår även Mat.se, Middagsfrid och Urban Deli samt delägda Apohem och Eurocash.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundserviceansvarig är du Middagsfrids ambassadör mot kund och kundens röst på Middagsfrid. Därmed har du en stor påverkan på kundupplevelsen av deras erbjudande. Med din känsla för service har du daglig kontakt med företagets kunder genom både telefon och mejl i syfte att leverera bästa möjliga service. Du ansvarar för inkommande samtal i kontakt med kunder gällande särskilda frågor. Vidare arbetar du med administrativa uppgifter, som oftast är kundordernära, samt tar fram kundstöd såsom t.ex. FAQ till hemsida. I dina arbetsuppgifter ingår även att stötta övriga verksamheten där det behövs med uppgifter som t.ex. framtagning av menyblad, artikeluppdateringar etc. Du deltar även i försäljningsaktiviteter så som återrekrytering av kunder samt sammanställer statistik på ärenden och utvecklar kundservicefunktionen till att bli så effektiv och kundvänlig som möjligt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• 2-3 års erfarenhet av att arbeta med kundservice/kundbemötande
• God system/-datorvana, framför allt i Excel
• God administrativ förmåga
• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i roller ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare är du positiv, prestigelös, kreativ och en fixare ut i fingerspetsarna. Du håller en hög kvalitet och struktur i ditt arbete och kan arbeta både självständigt och i team. Du tar egna initiativ i arbetet och gillar förändring och en miljö med högt tempo med många varierande uppgifter. Slutligen har du ett stort matintresse!

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kundserviceansvarig, administration, FMCG, axfood, dagab, middagsfrid, service, mat, livsmedel, dagligvaruhandel, middagsfrid, matkasse, kundbemötande, heltid, stockholm, menyplanering, koordinering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6301937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: