Kundserviceansvarig
Biltema Helsingborg / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Biltema Helsingborg i Helsingborg Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden.
Publiceringsdatum2014-04-30Om tjänstenSom Kundserviceansvarig på Biltema har Du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice, Kassa och Café. I ansvaret ingår allt från exponering och planering av personal till avdelningarnas resultat.
Det är Du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är Du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.
Som Kundserviceansvarig på Biltema i Helsingborg ingår Du i varuhusets ledningsgrupp.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig
Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där Du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och Du leder genom att själv visa vägen.
Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att Du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att Du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är meriterande om Du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Det är även starkt meriterande att du har erfarenhet och kunskap om bemanningsplanering och kollektivavtal, samt systemvana.
Vi ser gärna att Du har kompetens eller intresse inom några av våra produktområden, gärna inom Bil och MC.
Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.
Om Du ger oss ditt driv och din känsla för service, ger vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Sista ansökningsdag:2014.05.31
Arbetsplats/placering:Helsingborg
Anställningsform: Heltid
Lön:Enligt avtal
Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten ställs till:Niclas Backlund 073-4495716
Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan.
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiclas Backlund +46 734495716
FöretagBiltema Helsingborg
AdressBiltema Helsingborg
Garnisonsg 26
25025 Helsingborg
KontorsadressGarnisonsg 26
Jobbnummer 1858515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.