Kundserviceansvarig - Städgiganten AB, Stockholm

Konsult Kristina Hjertonsson / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Konsult Kristina Hjertonsson i Stockholm, Sundbyberg, Sollentuna, Upplands Väsby, Uppsala eller i hela Sverige

Städgiganten AB är ett modernt och högkvalitativt städföretag med bas på Franzéngatan i Stockholm. Företaget städar i hela Stockholm med omnejd och utför bl.a. lokalvård av kontor och butiker, byggstädning, flyttstädning samt trappstädning. Städgiganten AB har egenutbildad personal och egen modern utrustning som de erbjuder sina kunder. Städgiganten AB anpassar sig efter sina kunder och utför såväl löpande städning enligt avtal som enstaka uppdrag med kvalitetssäkring.
KUNDSERVICEANSVARIG - STÄDGIGANTEN AB, STOCKHOLM
För att lyckas i rollen som Kundserviceansvarig hos Städgiganten AB kombinerar du din lyhördhet och noggrannhet med stort driv och en god social förmåga. Du är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo, ha många bollar i luften och har ett utpräglat mål- och resultatfokus. Du motiveras av att förstå affären för att kunna bistå med bästa möjliga service internt som externt. Du är en glad och ödmjuk person och har lätt för att anpassa dig till kunder, kollegor och rådande situationer.
Tjänsten är de tre första månaderna en deltidstjänst (måndag till fredag 4 timmar per dag) men går sedan över till en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt.
Du arbetar fokuserat på att inkommande order hanteras optimalt och har ett vidare ansvar för att processen håller hög kvalitet och leverans. Du är en stor del i företagets kundupplevelse.
Tjänsten kräver god planeringsförmåga, förståelse för logistiska flöden samt struktur och ordning. Du har daglig kundkontakt och är därför duktig på att uttrycka dig och företagets intressen i såväl talad som dokumenterad form. Du har stor datavana och lär dig snabbt nya system. Vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll tidigare.
Krav för att klara av rollen är att du kan tala ryska, svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2020-01-16

Dina arbetsuppgifter
Ansvar för viss personal och flyttstädsavdelningen
Inkommande order och offertadministration
Samtal och ärenden som inkommer via telefon och mejl
Kunduppdatering gällande order- och leveransstatus
Planering och logistik gällande företagets uppdrag
Inköp till kontoret

Om Städgiganten AB:
Städgiganten AB erbjuder en fartfylld, varierande och trevlig arbetsplats i en organisation med stort driv. Företaget har sitt kontor på Franzéngatan i Stockholm med närhet till tunnelbana och parkering. För rätt person erbjuds goda anställningsvillkor och stor möjlighet till utveckling i företaget!

Så ansöker du
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Kristina Hjertonsson på telefon 070-392 16 00.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Konsult Kristina Hjertonsson
Franzéngatan 74
11215 STOCKHOLM

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Konsult Kristina Hjertonsson
Franzéngatan 74 (visa karta)
112 15  STOCKHOLM

Arbetsplats
Städgiganten AB

Jobbnummer
5044658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Konsult Kristina Hjertonsson

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Konsult Kristina Hjertonsson: