Kundserviceagent till teknisk support
Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Borås
2018-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundserviceagent till teknisk support" (publicerad 2018-05-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Montico är helhetsleverantör inom Human Resources och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, rekrytering, verksamhetsutveckling, omställning och rådgivning.
Med 20 års verksamhet är vi väl etablerade och auktoriserade inom samtliga våra verksamhetsområden.
Nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till Telias tekniska support!
Du börjar som anställd hos oss på Montico och efter det finns stora möjligheter till en anställning direkt hos kund som är en kundserviceleverantör med lång erfarenhet. Arbetet utförs i fräscha lokaler i Pulsen-huset tillsammans med ett engagerat och härligt gäng. Du kommer ingå i ett team på omkring 15 personer som tillsammans arbetar resultat- och lösningsorienterat mot samma mål. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer göra allt för att du ska lyckas
Publiceringsdatum2018-03-28Dina arbetsuppgifterSom kundserviceagent är du Telias ansikte och röst utåt. Du kommer besvara inkommande samtal för att svara på kunders frågor och hjälpa till att lösa problem som kan uppstå i deras digitala vardag samtidigt som du levererar en kundupplevelse med det lilla extra. Tjänsten är till Telias tekniska support så de flesta frågorna rör internet, tv-abonnemang och ip-telefoni där man b.la får hjälpa till med felsökningar.
För att du ska lyckas i din roll får du en grundutbildning som innehåller kunskap om Telias tjänster och system samt en dialogstrategi baserad på beteendevetenskap.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget.
ProfilDet viktigaste för oss är att du har viljan och engagemanget till att lära dig och utvecklas. Har du tidigare arbetat med kundbemötande eller med telefon som ditt främsta arbetsredskap är det en fördel.
Du bör ha ett intresse för teknik och tycker det är kul med digitala lösningar. Det är naturligt för dig att bemöta olika sorters människor med olika behov. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att göra skillnad.
Vi tror att du är effektiv, noggrann och lyhörd. Flexibilitet är en värdefull egenskap då du kommer att arbeta i en miljö där det händer mycket.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt god datavana.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Telias tekniska support har öppet vardagar kl. 08:00-19:00, tjänsten är på heltid.
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Persson
julia.persson@montico.se 033-4001350
FöretagMontico HR Partner AB
AdressMontico HR Partner AB
Västra vägen 14
57341 Tranås
KontorsadressVästra vägen 14
Jobbnummer 4052041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.