Kundserviceagent till globalt onlineföretag
Besedo AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Besedo AB i Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Kundserviceagent till globalt onlineföretag
Besedo erbjuder lösningar för förbättrad användarupplevelse och bedrägeribekämpning på Internet, främst inom området UGC (User Generated Content). Våra kunder är företag som tillhandahåller några av Europas ledande Internettjänster, radannonser på nätet, sociala nätverk, medier och spel, och för vilka säkerhet och konsumenternas förtroende är avgörande. Besedo grundades 2002 och är idag mer än 430 anställda och fortsätter att växa. Vi finns i Sverige, Malta, Colombia och Malaysia och erbjuder tjänster på 17 olika språk.
Nu söker vi en medarbetare till en av våra svenska kunder som erbjuder radannonser på nätet. Du ska på ett engagerat, sympatiskt och effektivt sätt ge riktigt bra service via e-mail och telefon samt kunna hjälpa till med alla former av problem som kan uppstå för uppdragets kunder. Du ska också jobba effektivt och professionellt för att prestera enligt de kvalitets-och kvantitetsmål som är satta för uppdraget.
Brinner du för kundservice och bedrägeribekämpning? Ta då chansen att jobba i ett växande onlineföretag!
Dina ansvarsområden
• Arbeta för att motverka bedrägerier på en stor svensk välkänd sajt.
• Svara på inkommande e-mail och telefonsamtal för att lösa kundens problem på bästa sätt samt säkerställa att kunden får all information den behöver
• Bidra till att förbättra kundservice på ett engagerat sätt genom att komma med förslag och idéer
• Planera och maximera arbetstiden för att möta de mål som är utsatta för uppdraget
Publiceringsdatum2014-01-27ProfilDu brinner för att stoppa nätbedrägerier. Du har ett starkt fokus på kundbehov och på kundtillfredställelse, och du lätt för att lära dig nya saker - du tar också lärdom av tidigare erfarenheter för att kunna bli bättre på det du gör. Du anpassar snabbt ditt arbetssätt efter nya instruktioner och arbetar effektivt för att uppnå dina och teamets mål. Tempot i teamet varierar beroende på aktivitetsnivåerna på kundens hemsida, därför behöver du vara duktig på att leverera hög kvalité under press såväl som under lugnare perioder. Du talar och skriver svenska obehindrat och uttrycker dig mycket väl i skrift, samt har goda kunskaper i engelska. Tidigare erfarenhet av kundsupport är ett krav.
Denna roll innebär en stimulerande och givande utmaning i en snabbrörlig och växande internationell organisation där du tillsammans med vänliga och professionella kollegor, har chansen att påverka och bidra till Besedos utveckling.
Intresserade kandidater uppmanas att ansöka genom att skicka ett ansökningsbrev tillsammans med en detaljerad meritförteckning senast måndag 6 februari 2014
Intervjuer sker löpande.
Arbetets omfattning: Tjänsten är en halvtidstjänst på kvällar och helger
Placering: Årstadal, Stockholm
Tillträde: Omgående
Lön: Enligt kollektivavtal. Besedo har kollektivavtal för Call/contactcenter-och marknadsföretag Unionen/Almega
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Åhman, Team Leader 0735022969
FöretagBesedo AB
AdressBesedo AB
Fredsborgsgatan 245TR
11743 Stockholm
Jobbnummer 1761150
Observera att sista ansökningsdag har passerat.