Kundserviceagent Till Bolag Inom Affärsinformation

JobBusters AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-01-24

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Kundserviceagent till vår kund inom affärsinformation! I rollen är du med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för kunder och dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att supportera kunder i diverse system, hantera faktura- och avtalsfrågor samt användarfrågor kring tjänster. För den som vill lite extra än det som ryms inom de ordinarie arbetsuppgifterna finns det möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av att arbeta med kundservice på ett medelstort eller stort bolag.
• Arbetat med telefonen som främsta verktyg.
• Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem eller back-office system.
• Besitter god datorvana samt har ett intresse för teknik.
• Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
• Erfarenhet av att arbetat med support inom bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik är meriterande men inte ett krav.
• Kunskap om kredit och bokslut är meriterande men inte ett krav.
• Erfarenhet av incidenthantering baserat på ITIL är meriterande men inte ett krav.
• Erfarenhet av LEAN eller CI är meriterande men inte ett krav.
• Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska är meriterande men inte ett krav.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Kundserviceagent är du en person som brinner för service och drivs av utmaningar och av att ta eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vidare har du hög integritet, professionell inställning samt arbetar på ett noggrant sätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du också en sann lagspelare som är mån om kollegor och arbetsmiljö.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Uppdraget är heltid (100%) med kontorstider. Vår kund önskar start 2022-02-14 och uppdraget förväntas löpa till 2022-12-31 med chans till överrekrytering till vår kund. Du kommer till en början vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: kundservice, customer service, kundservicemedarbetare, kundserviceagent, service, kundtjänst.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4250".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters

Kontakt
Mikaela Carlsson
mikaela.carlsson@jobbusters.se
+46 76 511 56 11

Jobbnummer
6275361

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: