Kundserviceagent med Teamledaransvar

Qall Telecom AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Värmdö, Enköping eller i hela Sverige

.

Qall Telekom är en mobiloperatör som erbjuder företagsabonnemang utan bindningstider, riktigt bra service och till några av de lägsta priserna på marknaden. Vår affärsidé är enkel: Vi utmanar gamla vedertagna regler och erbjuder företagare full frihet.

Qall är en modern mobiloperatör som ständigt utmanar de stora drakarna genom att hela tiden göra saker bättre och enklare. Det finns två saker som gör att vi är framgångsrika och det är vår personal och våra nöjda kunder. Hos oss har du möjligheten att engagera dig och påverka båda delarna.

Kundservicen idag består av 7 agenter där alla agenter har kompetenser att hantera alla typer av ärende. Vi siktar på att bli den bästa kundservicen på telekommarknaden inom kort och är idag inte långt ifrån.

Teamledarrollen
Du kommer att vara kundservicechefens högra hand i den dagliga driften. Du kommer att hantera uppstartsmöte, utbildning och vidareutveckling av agenterna som några av de huvudsakliga arbetsuppgifterna. Det är viktigt att du förstår hela delen av kundservicen och därför blir inkommande samtal, mail och chatthantering samt kundansvar för kundkonto en naturlig del i det dagliga löpande arbetet.

Vem söker vi?
Vi söker en mogen, social och engagerad medarbetar som kan prata med alla typer av kunder och kollegor. Du har erfarenhet av kundservice eller försäljning och eventuellt ledarskap, men det senare är inget krav. Vi ser gärna att du har erfarenhet eller ett stort intresse av digitalisering och kan vara en drivande part i detta arbete på kundservicen.

Vad kan du förvänta dig av oss?
Du kommer att få en individuellt anpassad utbildning upplagd efter just dina tidigare erfarenheter. Du kommer att få gedigen coachning gällande ditt ledarskap och stöttning i dina dagliga arbetsuppgifter. Våra medarbetare är det viktigaste vi har och vi gör allt vi kan för att alla ska trivas. Vi reser tillsammns och kom precis hem från en konference i Dubai, vi har naprapat/massage 2 ggr i månaden och utöver det friskvårdsbidrag. Vi har trevliga tillställningar och AW men framförallt så har vi kul på jobbet och bryr oss om varnadra! Kom hit och se hur vi har det!

Du har en bra fast lön och självklart får du provision på det du säljer och dessutom får du bonus på hur nöjda våra kunder är.

Vi sitter 5 minuter från Slussen i Danvikstull, hästholmsvägen 28.

Har du erfarenhet av kundservice i ledande befattning kan du maila till ellen.almquist@qall.se eller ansöka genom länken nedan.

http://www.staffrec.se/viewad.php?id=111834&source=tl

Gå gärna in och besök oss på https://qall.se/ och läs mer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-11-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qall Telecom AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Qall Telecom AB (org.nr 556703-0886), http://www.qall.se

Jobbnummer
4900122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qall Telecom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qall Telecom AB: