Kundserviceagent med inriktning telefoni

Team Mate Communication AB / Supportteknikerjobb / Nacka
2025-10-01


Visa alla supportteknikerjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Team Mate Communication AB i Nacka, Stockholm eller i hela Sverige

Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning?
I så fall är du välkommen till Team8, ett företag präglat av affärsutveckling och entreprenörskap. Vi befinner sig just nu i en expansiv utvecklingsfas och här får du möjlighet att långsiktigt utvecklas i ett bolag som satsar på sina medarbetare. Till kundservice-teamet söker vi nu två personer med ett stort IT-intresse och som tycker om att ge förstklassig service. Välkommen med din ansökan eftersom starten är omgående.

Publiceringsdatum
2025-10-01

Om företaget
Vi erbjuder telefoni- och IT lösningar, tjänster och tillbehör till företag i Norden. Vi hjälper våra kunder att utifrån just deras unika behov finna rätt produkt eller tjänst som gör att telefoni och IT fungerar effektivt och obehindrat. Här har du en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika supporttekniker i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet. Vårt mål är att senast 2026 bli 25 medarbetare och omsätta ca 100 miljoner genom att leverera kundunika och flexibla lösningar inom telefoni, print och IT till franchiseorganisationer som värdesätter enkelhet, en personlig kontakt och en förstklassig support.
Våra kärnvärden och det vi identifierar oss som på Team 8 är:
Motiverade
Anpassningsbara
Teamplayers
Engagerade
Stolta

Du erbjuds
Ett arbetsklimat som präglas av laganda, hos en arbetsgivare där vi utvecklas tillsammans och tar hand om varandra.
En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
Att vara en del i ett viktigt team av kompetenta medarbetare i vår strävan att bygga en förstklassig kundservice mot några Sveriges ledande franchisekedjor

Arbetsuppgifter
Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
Ge information och vägledning kring produkter och tjänster.
Abonnemangshantering - öppna, stänga och ändra i operatörsportalerna
Teknisk kundsupport
Viss driftsättning av telefoniväxlar

Vi söker dig som
Har ett stort intresse för teknisk problemlösning, som är serviceinriktad och identifierar sig med våra värdegrundsord. Vidare har du:
Minst 1 års erfarenhet inom kundservice med inriktning Telefoni
Goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande
Erfarenhet från telefonileverans

Vi erbjuder rätt person
En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
Att bli en del av vårt varumärke - Team8
En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
Att få arbeta tillsammans med professionella kollegor, partners, tillverkare, operatörer och branscher
Ett arbete hos en arbetsgivare där vi utvecklas framåt och tar hand om varandra.
Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.

Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-11-30
E-post: rekrytering@team8.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservice telefoni".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Team Mate Communication AB (org.nr 556844-3484), https://team8.se
Fannys Väg 3 1TR (visa karta)
131 54  NACKA

Kontakt
Kundservice chef
Ida Jonasson
ida.jonasson@team8.se
073-073 12 14

Jobbnummer
9535803

Prenumerera på jobb från Team Mate Communication AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Team Mate Communication AB: