Kundserviceagent

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundserviceagent" (sökbar t.o.m. 2025-03-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-03-28

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Vi söker nu en kundserviceagent till vår kund i Stockholm! I rollen är du med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för kunder. Du kommer hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde och kommer supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring vår kunds tjänster. Hos vår kund blir du introducerad till företagets produktutbud och du får alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på lång sikt utvidga dina ansvarsområden.

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
• Du har erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg.
• Du har ett tekniskt intresse och har god datorvana.
• Du har erfarenhet av att arbeta i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
• Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice på ett medelstort till stort bolag.
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet av att ha arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik är önskvärt men inte ett krav.
• Kunna läsa kreditfakta och förstå bokslut är önskvärt men inte ett krav.
• Erfarenhet av att arbeta med incidenthantering baserat på ITIL är önskvärt men inte ett krav.
• Erfarenhet av att arbeta med LEAN eller CI är önskvärt men inte ett krav.
• Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska är meriterande men inte ett krav.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som drivs av utmaningar och av att ta eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vår kunds team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2022-04-19 och uppdraget förväntas löpa till 2023-03-31 med möjlighet att bli överrekryterad till vår kund. Du kommer till en början vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: kundservice, kundserviceagent, "customer service".

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4342".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters

Jobbnummer
6479447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: