Kundservice- och trafikledare till logistik-startup

Airmiz AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Airmiz AB i Stockholm, Järfälla, Sollentuna, Jönköping, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-01-03

Beskrivning av jobbet
Detta är en bred och utmanande roll för den som vill växa och komma in relativt tidigt i ett startup. I rollen som support kommer du att ge professionell service till både konsumenter som har frågor som sina leveranser och handlare via både chat, email och telefon. Du kommer ha en central roll i vårt företag och representera Airmee mot våra kunder på bästa möjliga sätt.

En stor del av arbetsuppgifterna kommer även bestå av att hjälpa Airmee buden att ge högkvalitativ service i våra leveranser genom våra digital verktyg. Det kan vara allt från att ansvara för schemaläggning av buden, hjälpa de med våra appar till att dirigera de i rätt vägriktning och se till att de följer alla anvisningar.

Vi växer så det knakar så det här inte en vanlig kundtjänst-roll, utan du måste älska eller vara van vid att förändringar och förbättringar sker på veckobasis och ibland dagligen. Du måste också vilja driva verksamheten framåt, lösa problem som dyker upp och ta tag i saker innan någon annan gör det.

Det går även en del administrativa uppgifter i tjänsten. Arbetstiderna är framförallt eftermiddags- och kvällstid, men det finns möjlighet att ibland skifta till morgon- och dagstid.

Vi tror att du har följande kompetenser:
• Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, men har också god samarbetsförmåga med ditt nya team.
• Kan visa auktoritet och ha en hög konfliktlösningförmåga.
• Kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.
• Kan tala och skriva på svenska och engelska flytande.
• Ingen tidigare erfarenhet av trafikledning krävs.

Som person:
• Du är positiv och trivsi en internationell arbetsmiljö med högt tempo.
• Du ser lösningar där andra ser problem.
• Du är en engagerad och ansvarstagande person
• Du vill arbeta i team och utvecklas som person.
• Du har vana att sätta kunden i centrum.
• Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag.
• Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.

Det här är en roll för dig som vill vara med ï Airmees resa och tillväxt. Du kommer få fria händer att förbättra och hitta nya lösningar. Du tänker stort och förväntar dig bara det bästa av de andra i ditt team och dig själv.

Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget!

Om företaget
Airmee är ett av Sveriges snabbast växande logistikstartup. Vi levererar e-handelsvaror samma dag och så snabbt som inom en timme. Vi gör detta genom att optimera vår flotta i realtid med ny teknologi baserat på världsledande forskning på KTH. Vi jobbar med flera stora e-handlare och växer för varje vecka. Vi söker därför en ny fantastisk och driven medarbetare till vår support-team som vill vara med på en global tillväxtresa.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-02
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst

Företag
Airmiz AB

Adress
Airmiz AB
Vasagatan 36
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 36

Jobbnummer
4534997

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Airmiz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Airmiz AB: