Kundservice/transportplanerare Sökes Till Nemax

Personalpoolen Mellansverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.

NEMAX Miljöhantering AB erbjuder ett säkert och miljöriktigt omhändertagande av farligt avfall till företag och verksamheter. Vi erbjuder helhetslösningar för kundens farliga avfall med förvaring-transport-avsättning-återvinning-övervakning-utbildning och dokumentation. Vår styrka är att vara ett bättre alternativ genom vår personliga service, kunskap och långa erfarenhet i avfallsbranschen. Läs mer om oss på www.nemax.se
Vi växer och utökar nu med en person till vår kundservice och transportplanering.

Tjänsten
Som kundserviceansvarig är du spindeln i nätet hos oss, din roll är framförallt att ansvara för den dagliga löpande driften på kontoret. Du tar emot inkommande telefonsamtal, prisförfrågningar och planerar logistiken vid transporterna. Du har kontakt med externa transportörer samt utleveranser med lageransvarig. I jobbet ingår också viss administration så som månadsdebitering av hyror samt övrig administration.

Vem är du?
Som ansvarig för kundservice/logistik har du alltid kunden i fokus. Du har ett affärsmässigt tillvägagångssätt och jobbar utifrån kundens behov och önskemål samtidigt som du alltid arbetar för att skapa ett värde för företaget. Du är van att arbeta målstyrt och har en förståelse för transportplaneringens påverkan på ekonomin och miljön. Du är lyhörd och har en bra känsla för att ta hand om våra kunder, är strukturerad, strategisk och gillar ordning och reda.

Att du har några års erfarenhet från liknande tjänst ser vi som en självklarhet.

Vår arbetsplats är belägen i en lantligt och fin miljö två mil söder om centrala Örebro. Hos oss har vi en härlig teamkänsla med högt i tak och vi månar om att vara en arbetsplats man trivs att vara på.

Tjänsten är heltid. Körkort är ett krav.

Rekrytering sker i sammarbete med Personalpoolen Mellansverige AB. Har du frågor kring tjänsten är du välkomman att ringa Agnetha Paulsson, rekryteringskonsult på telefon 019-12 60 74.

Registrera dig med personligt brev och CV på www.personalpoolen.se/jobb .

Sista ansökningsdag är 14 mars 2014.

Publiceringsdatum
2014-02-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agnetha Paulsson, Rekryteringskonsult 019-12 60 74

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
1787609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: