Kundservice Teamleader

Airmee / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Airmee i Stockholm

Publiceringsdatum
2019-02-27

Beskrivning av jobbet
Är du en glad, positiv och organiseradperson med passion för kundservice? Då är detta rollen för dig.Detta är en bred och utmanande roll för den som vill växa och komma in tidigt i ett snabbväxande startup. I rollen som teamleadare för vår kundtjänstkommer du att ge professionell service till både konsumenter som har frågor som sina leveranser och e-handlare via både chat, email och telefon. Du kommer ha en central roll i vårt företag och representera Airmee mot våra kunder på bästa möjliga sätt.

En del av arbetsuppgifterna kommer även bestå av att hjälpa Airmee buden att ge högkvalitativ service i våra leveranser genom våra digital verktyg. Det kan vara allt från att ansvara för schemaläggning av buden, hjälpa de med våra appar till att dirigera de i rätt vägriktning och se till att de följer alla anvisningar.

Vi växer så det knakar så det här inte en vanlig kundtjänst-roll, utan du måste älska eller vara van vid att förändringar och förbättringar sker på veckobasis och ibland dagligen. Du måste också vilja driva verksamheten framåt, lösa problem som dyker upp och ta tag i saker innan någon annan gör det.

Det går även en del administrativa uppgifter i tjänsten.

Vi tror att du har följande kompetenser:

• Perfekt svenska i skrift och tal, och ha förmåga att uttrycka dig professionellt och vänligt i skrift och tal.
• Detaljorienterad samt mycket hög förmåga att strukturera arbetetet och sätta processer.
• Tidigare jobbat i Zendesk eller liknande kundservice mjukvaruprogram.
• Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, men har också god samarbetsförmåga med ditt nya team.
• Kan visa auktoritet och ha en hög konfliktlösningförmåga.
• Kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.
• Kan tala och skriva på engelska flytande.

Som person:

• Du är positiv och kan kommunicera tydligt.
• Du trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo.
• Du ser lösningar där andra ser problem.
• Du är en engagerad och ansvarstagande person
• Du vill arbeta i team och utvecklas som person.
• Du har vana att sätta kunden i centrum.
• Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag.
• Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.

Det här är en roll för dig som vill vara med ï Airmees resa och tillväxt. Du kommer få stor frihet i att förbättra och hitta nya lösningar. Du tänker stort och förväntar dig bara det bästa av de andra i ditt team och dig själv.

Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julian Lee julian@airmee.com +460706508477

Företag
Airmee

Adress
Airmee
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16, Stockholm

Jobbnummer
4637340

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Airmee

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Airmee: