Kundservice medarbetare

Tekce Overseas Sverige Filial / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tekce Overseas Sverige Filial i Stockholm

Tekçe Overseas är det ledande fastighetsbolaget i Turkiet. Vi äger och driver varumärken som Antalya Homes, Istanbul Homes, Trabzon Homes, Bursa Homes och Spain Homes. Vi har kontor i Antalya (Lara, Belek, Dösemealti och Konyaalti), Alanya, Bodrum, Fetiye, Mersin, Ankara, Istanbul (Europa och Asien), Trabzon, Bursa, Yalova, Cypern, Sverige och Spanien (Malaga och Alicante).
Vi strävar efter att ge den bästa servicen med vårt team av lokala fastighetsexperter.

Publiceringsdatum
2023-05-24

Dina arbetsuppgifter
En driftchef är huvudlänken mellan vårt företag och nuvarande samt potentiella kunder. Några av arbetsuppgifterna är att interagera med kunder via telefon, personligen och/eller via e-post och sociala medier. Under dessa interaktioner skall driftchefen upprätthålla en hög nivå av professionalism och presentera organisationen på bästa sätt möjligt. Varje interaktion påverkar företaget på att positivt eller negativt sätt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:

• Etablera den initiala kontakten med kunder
• Hantera inkommande och utgående kundsamtal tidsenligt
• Identifiera kunders behov och önskemål
• Göra sitt yttersta för att klargöra information
• Hantera klagomål
• Tillhandahålla lämpliga lösningar och alternativ
• Använda telefoner/e-post/sociala medier för att nå ut till kunder och verifiera kontoinformation
• Rådgivning om företagsinformation
• Använda CRM för att distribuera, logga och spåra förfrågningar samt för att kontrollera status på artiklar som kräver uppföljning eller involvering av försäljningsagenterna
• Analys och övervakning
• Generera nya kundkonton som leds genom CRM
• Hantera livechatten på våra webbplatser

Kvalifikationer

• Flytande kunskaper i engelska och svenska
• Stark telefon- och verbal kommunikationsförmåga
• God kommunikations-, koordinations- och genomförandeförmåga
• Stark ansvarskänsla som gillar utmaningar
• Arbeta effektivt med en hög standard'
• Starkt kundorienterat förhållningssätt
• Kunskap om aktuella fastighetsmarknadstrender och förändringar
• Kunna hålla många bollar i luften, prioritera och använda tiden effektivt
• Utmärkt lyssnare och lagspelare
• Mellan åldrarna 20 till 35 år
• Provanställning tillämpas



Arbetstider:

Arbetstider (+2 GMT)
09:00 - 18:00 Måndag - Fredag
10:00 - 15:00 Lördag
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-23
via mail
E-post: hr@tekce.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tekce Overseas Sverige Filial (org.nr 516412-9354)
Bällstavägen 58 (visa karta)
168 72  BROMMA

Jobbnummer
7815267

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tekce Overseas Sverige Filial

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tekce Overseas Sverige Filial: