Kundservice med teknikintresse

Bravura / Elektronikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla elektronikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2011-10-04

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en medarbetare till kundservice. Kundservicefunktionen hos vår kund är en nystartad funktion för att kunna hjälpa och ge kunderna stöd. Vår kund är ett företag som verkar inom e-hälsa och är tillgänglig för säker information kring vård och omsorg. Detta gör de tillsammans med andra företag och målet är att stödja och effektivisera vården, skapa god tillgänglighet till vården samt på andra sätt förbättra för patienten. Hos vår kund arbetar ca 150 anställda varav fem stycken i kundtjänsten. Vi letar nu efter en till person som vill vara med i detta team.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i kundtjänsten hos vår kund arbetar du i en 2nd line med att besvara tjänstespecifika frågor. Syftet med kundtjänsten är att guida och vägleda potentiella och befintliga kunder samt hantera ansökningar och avtal som kommer in. Du hanterar dina ärenden självständigt och du kommer att bli utbildad inom två olika tjänster och på så vis bli en expert för dessa och granska, koordinera ärenden och administrera inkomna avtal för sina områden.
De frågor som kan komma in kan handla om vilka dokument som ska fyllas i, leveranstider, avtalshantering och på sikt även fakturafrågor. Kombinerat med detta arbetar du även en del i 1st line med att ta inkommande samtal och e-post, detta efter rullande schema. Funktionen är som tidigare nämnts under uppbyggnad så det finns möjlighet att få vara med och påverka även om mycket av arbetat kan ses som rutinmässigt.

Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig som arbetat i några år med administrativt arbete inom kundservice eller servicedesk inom IT. Du trivs i rollen och vill fortsätta inom området. Du är van att arbeta i olika system och med olika applikationer och det är en stor fördel om du har erfarenhet av behörighetsadministration, avtalshantering och har kunskap om ITIL, arbetat i ITSM eller ärendehanteringssystem. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift. Vi ser även att du har goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel.
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som tycker om att hjälpa kunder och alltid strävar efter att de ska bli nöjda. Vi ser även att du har ett intresse och en förståelse för teknik samt att du är kvalitetsinriktad. Du kan hantera en ostrukturerad tillvaro och vända svårigheter till utmaningar. För tjänsten krävs även att du är lättlärd samt är en glad och positiv person.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Tove Lundin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsgatan 172
11728 Stockholm

Jobbnummer
1045428

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: