Kundservice ledare

Motala Energi AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Motala Energi AB i Linköping, Motala, Norrköping, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Om Företaget
Vallagruppen ändrar riktning och vi växer just nu så det knakar och söker en ny stjärna till vår Kundservice som vill vara med på en helt ny resa men fantastiska möjligheter för att växa med oss.
Vallagruppen är utmanaren i en redan nytänkande bransch inom IT och Kommunikation men vi vill ta ytterligare ett steg med vår nya satsning.
Om arbetet
Är du en inspirerande och engagerad ledare som trivs i en roll där du aktivt bidrar till en bra strategi och att förbättra kundupplevelsen?
Rollen som Kundservice ledare är en mycket viktig funktion i vår organisation och du är en nyckelspelare för att bygga ett bra team som levererar den bästa kundupplevelsen. I arbetsbeskrivningen som Kundservice ledare har du ansvar för ett engagerat team hos oss med stort ansvar i tillägg till att driva, coachar och stötta teamet till att nå nya mål och att ständigt vara en fungerande funktion.
I den här rollen får du chansen att vara med i en spännande resa framåt för att ta kundnöjdheten till nya höjder. Dina arbetsuppgifter innebär bl.a.
• Förbättra och utveckla kundnöjdheten baserat på feedback från kund och marknadens utveckling
• Driva utvecklingen av kundresan, identifiera åtgärder i strategin och genomföra dessa tillsammans med organisationen och teamet
• Ansvara för att samtliga frågor, feedback och förfrågningar som registreras i enlighet med policy för extern kommunikation
• Säkerställa att färdigheter, kunskap och att processer finns på plats inom teamet för att ge förutsättning att utföra det dagliga arbetet med hög kvalitet
• Driva teamets utveckling och sträva efter att varje individ ska nå sin fulla potential
• Ta fram, bevaka och styra avdelningen enligt KPI: er
• Ständigt förbättringsarbete och arbeta proaktivt för att möta kundens behov
• Utveckla våra digitala arbetsverktyg och säkerställa att teamet har rätt förutsättnings gällande systemstöd
Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar våra produkter och vårt varumärke.
Tveka inte att söka om du har stort engagemang och vill vara med på i vårt härlig gäng.

Publiceringsdatum
2022-09-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-06

Adress
Motala Energi AB
Sanktlarsgatan 22
58228 LINKÖPING

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ledare till kundtjänst".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Motala Energi AB (org.nr 559166-2886), http://www.vallagruppen.com
Sanktlarsgatan 22 (visa karta)
582 28  LINKÖPING

Ansökan
E-post: ted.wennermark@motalaenergi.se

Arbetsplats
Vallagruppen AB

Kontakt
Ted Wennermark
ted.wennermark@motalaenergi.se
0738045180

Jobbnummer
6955381

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Motala Energi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Motala Energi AB: