Kundservice / Kundtjänst / Heltid

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-29

Företaget
Företaget är ett globalt industriledande företag som specialiserar sig på kontorsmarknaden och marknaden för grafisk kommunikation. Företaget erbjuder produkter för bildhantering, industriprodukter, lösningar för nätverkssystem, grafiska kommunikationslösningar, tjänster för dokumenthantering och IT.
Du inleder din anställning som konsult på Bravura med möjligheter att på sikt bli överrekryterad till företaget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du agera som navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du ansvarar för företagets inkommande samtal från befintliga kunder. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa klienterna direkt över telefon och mail. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden för att du ständigt ska kunna utvecklas i rollen.


Kvalifikationer
• Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som gett god grundförståelse inom IT (meriterande)
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du är en positiv lagspelare och passar in i kommunikativa yrken. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv, flexibel och trivs i en miljö med högt arbetstempo.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4174249

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: