Kundservice koordinator
 2022 Wecall AB / Kundservicejobb / Sundsvall
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla kundservicejobb i Sundsvall, 
Timrå, 
Mark, 
Härnösand, 
Nordanstig eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos 2022 Wecall AB i Sundsvall, 
Stockholm eller i 
hela Sverige   Sammanfattning: Erfaren och engagerad koordinator med över 5 års erfarenhet inom kundservice och kontaktcenter. Expert på att hantera och optimera kunder, kollegor och dagliga operationer samt underhålla hög kundhöjdhet. Stark kommunikatör med förmåga att lösa problem effektivt och skapa en positiv arbetsmiljö. 
Du får: Glada och snälla kollegor i ett familjeägt bolag där vi bryr oss om varandra. Det är varierande arbetstempo och många olika kunder och situationer. Här jobbar vi med hög kvalitet och sätter värde på att göra det lilla extra. Du får mig Kamilla som chef som jobbar med feedback och öppenhet. Jag tror på att involvera för att uppnå engagemang. 
Placeringsort: Sundsvall 
Koordinator på Kontaktcenter hos Wecall innebär följande 
Tillhandahålla högkvalitativ kundservice via telefon, e-post och chatt (ca 60%). 
Övervaka och leda det dagliga arbetet i växelfunktionen. 
Utveckla och implementera rutiner för att förbättra kundservice och effektivitet. 
Hantera kundklagomål och eskalera ärenden för att säkerställa snabb och effektiv lösning. 
Utföra och dokumentera utbildningar och återkoppla till handläggarna för att förbättra prestationer. 
Hantera kundförfrågningar och lösa problem på ett professionellt och effektivt sätt. 
Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en smidig kundupplevelse. 
Bidra till att utveckla och förbättra interna processer och rutiner. 
Svara på inkommande samtal utifrån behov och kö läge (denna är prioriterad före allt annat) 
Planering kundserviceanställdas raster under dagen 
Följa med i händelser i chatt och kanaler i Teams 
Implementera och ta emot nya kunder 
Avveckla kunder (såsom rensning av register och beställning till IT) 
Kundmöten vid uppföljning av avtalsnivåer 
Eskalering av avvikelser till kontaktcenter chef Incidenthantering (avvikelser) 
Dokumentera händelsen och orsaken till incidenten 
Kommunicera med nödvändiga 
Eskalera till VD och kontaktcenter chef 
 Övriga kunskapskrav 
Excel, Word, Teams, Office 365, Outlook är meriterande. 
Språk: 
Svenska (modersmål) 
Engelska (flytande)  
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-25
 E-post: 
ansokan@wecall.se  Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Koordinator Sundsvall".  
Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare 2022 Wecall AB (org.nr 556550-7687)
 Rådhusgatan 19 (
visa karta)
 852 31  SUNDSVALL  
Kontakt Kontaktcenterchef
 KAMILLA SÖDERBERG 
kamilla.soderberg@wecall.se 0733470903  Jobbnummer 9360922 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.