Kundservice inom IT
2022 Wecall AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-09-08
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2022 Wecall AB i Stockholm,
Sundsvall eller i
hela Sverige Vi söker en tekniskt intresserad service desk-medarbetare som talar Danska, Svenska och Engelska till vår kunds drivna team!
Har du ett öga för IT, en lugn och trygg framtoning samt viljan att möta användare med support i världsklass? Då kan du vara den vi söker!
Om rollen:
I rollen som medarbetare inom service desk blir du första kontakten för en användare som behöver assistans. De inkommande kontakterna kommer från anställda inom företaget vi supportar. Du kommer att:
Hjälpa användare med tekniska frågor och utmaningar via telefon, e-post och chatt.
Läsa kunskapsartiklar och följa rutiner och processer samt registrera och följa upp ärenden i ett system
Felsöka, guida och lösa problem - alltid med ett professionellt och pedagogiskt förhållningssätt.
Arbeta i olika system och verktyg - meriterande om du är systemvan.
Samarbeta tätt med ditt team och andra avdelningar för att säkerställa hög kundnöjdhet och ständiga förbättringar.
Vem är du?
Du gillar att ge support, gillar teknik och förstår vikten av att man följer processer, rutiner och kunskapsartiklar.
Har lätt att lära sig nya saker
Är trygg i dig själv och behåller lugnet även när det hettar till.
Har ett intresse för IT och tycker det är roligt att hjälpa andra förstå den.
Gillar att arbeta strukturerat i olika digitala miljöer.
Vill vara en del av ett engagerat och målinriktat team där vi stöttar och lyfter varandra med kontinuerlig feedback.
Meriterande
Erfarenhet av tekniskt arbete
Erfarenhet av ServiceNow ticketsystem
Är systemvan i olika miljöer
Vi erbjuder dig:
En arbetsplats där din tekniska nyfikenhet uppmuntras.
Ett dedikerat team som brinner för både användarupplevelse och laganda.
Möjlighet till utveckling både inom kundservice och IT.
Ett inkluderande och harmoniskt arbetsklimat - med både skratt och fokus.
Feedbackkultur
Support till en av Sveriges och Europas största livsmedelsproducenter.
Tillträde: Så snart som möjligt
Omfattning; Heltid, 40 timmar i veckan och schemaläggs mellan 06:45-15:45 eller 08:00-17:00 och 45 minuters lunch plus rast om 15 minuter.
Anställning; Tillsvidare med inledande provanställning
Plats: Stockholm eller Sundsvall.
Skicka din ansökan till
ansokan@wecall.se och märk din ansökan med "LM Danska linjen september 2025"
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-08
E-post:
ansokan@wecall.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "LM Danska Linjen September".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2022 Wecall AB (org.nr 556550-7687)
Fleminggatan 68 (
visa karta)
112 45 STOCKHOLM
Kontakt Kontaktcenter chef
Kamilla Söderberg
kamilla.soderberg@wecall.se 0733470903 Jobbnummer 9496513