Kundservice inom hemelektronik på Kungsholmen
Cronwik Rekrytering och Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-05-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice inom hemelektronik på Kungsholmen" (publicerad 2019-06-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Rekrytering och Bemanning i Stockholm,
Solna,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Nu söker vi på uppdrag av Power en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på Powers tillväxtresa!
Vad kommer jag arbeta med?
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, aftersalesfrågor, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. I tillägg till att hantera inkommande trafik från kunder önskar vi även lära dig hur vi enkelt och smidigt löser de frågor och problem som kan uppstå så att du kan fungera självständigt med stort eget mandat och ansvar. I och med att POWER Sverige är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.
Vi söker dig
Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. POWER sätter extremt stort värde på nöjda kunder vilket också avspeglas i vår höga ranking kring kundnöjdhet. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.
Vi önskar gärna att du har erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare, antingen via försäljning i butik eller tidigare arbete på kundtjänst. Branscherfarenhet av elektronikbranschen är meriterande. Ett plus i kanten är om du också har ett intresse och kunskap kring gaming, hårdvara, IT, nätverk och liknande produkter då vi behöver mer kompetens inom det området i vårt svenska team.
Vi vill ge dig
En bra chans att delta i en bolagsresa där POWER ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.
Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag
Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.
Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.
Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige
Konkurrenskraftig ersättning
Om POWER
POWER är Nordens utmanare inom hemelektronikbranschen. POWER har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har POWER lyckats växa kraftigt i Norden. 2017 omsatte POWER Norden +10 miljarder SEK tack vare våra kunder och insatser av alla våra fantastiska medarbetare. I Sverige drivs POWER för tillfället som en renodlad e-handelsplats men plan framåt i Sverige är en större expansion med fysiska butiker. POWER Sverige sitter i nya trevliga lokaler mitt i Stockholm på Kungsholmen och består i dagsläget av ett mindre team om 5 personer som hanterar både e-handelsfrågor och kundtjänst. För att stödja vårt arbete i Sverige och fortsätta vår tillväxtresa på den svenska marknaden söker vi nu en ny medarbetare på vår kundtjänst.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-18ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Wessberg
caroline.wessberg@cronwik.se 0771-191919
FöretagCronwik Rekrytering och Bemanning
AdressCronwik Rekrytering och Bemanning
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143, Bromma
Jobbnummer 4796908
Observera att sista ansökningsdag har passerat.