Kundservice inom fiber till Telia
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Nordanstig,
Kramfors eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-01-13Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här
Om företagetTelia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa en bra leverans och nöjda kunder. Du hanterar inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Ärendena varierar i tid och komplexitet. Majoriteten av frågorna berör fiberanslutningar, faktura-och reklamationshantering. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har ett tätt samarbete och får stöttning från ett erfaret team med samma kompetens. Vidare har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få vägledning i ditt dagliga arbete och kunna ta nästa steg i din utveckling.
• Support till kunder via telefon, mejl och chatt
• Hitta lösningar till kunders frågor och problem
• Hantera ärenden inom områdena fiberanslutningar, faktura- och reklamation
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support
Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i roller ser vi att du aktivt söker nya utmaningar och strävar efter att utvecklas. Du är målinriktad och arbetar till resultat är uppnått även vid hantering av svårare ärenden. Du ta egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: Februari/Mars
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Ellen Engström
ellen.engstrom@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7341473
Observera att sista ansökningsdag har passerat.