Kundservice / Customer support

Säljpoolen i Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Säljpoolen i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Medarbetare till kundservice / Customer support
Köping
Är du intresserad av heminredning och har en genuin passion för kundservice? Talar och skriver du svenska och engelska obehindrat och vet hur man bemöter kunder på bästa sätt? Vill du arbeta för ett växande företag i ett sammansvetsat team? Då tycker vi du skall läsa vidare! Kanske detta är jobbet för dig?

Publiceringsdatum
2023-01-23

Om företaget
Idag är Hasta ett modernt familjeföretag med fokus på heminredning kring fönstret. Organisationen har växt till en internationell koncern, Hasta Holding, med verksamhet både i Kina och i Sverige. Idag är Hasta 24 anställda och säljer både i butik och online via återförsäljare samt på den egna hemsidan hastahome.se.
Vår vision är tydlig: Genom att satsa på digital kommunikation och personlig service ska Hasta bli det främsta varumärket inom gardiner och solskydd på den europeiska marknaden. Vi söker nu dig som vill vara en del av vår fortsatta resa inom kundservice. Företaget du kommer att arbeta på är ett ständigt växande familjeföretag som säljer det mesta inom gardiner och tillbehör såsom måttanpassade gardiner, skenor, rullgardiner, lamellgardiner mm.
Om arbetet
Du kommer att ingå i kundserviceteamet där ditt dagliga arbete i huvudsak består av att hjälpa våra kunder via mail, telefon, chatt och sociala medier. För oss på Hasta Home är det viktigt att kunden känner sig nöjd och sedd efter varje kontakt med oss. Detta innebär att du förutom att besvara kundens frågor, även säkerställer att kunden får all den info som behövs i det specifika ärendet samt erbjuder och presenterar alternativ i mer komplicerande ärenden. Du bidrar självklart även till att kontinuerligt förbättra Hasta Homes kundservice genom att komma med förslag och idéer. Därför kan du komma att även assistera med administrativa uppgifter vid behov.

"Att alltid erbjuda förstklassig kundservice har varit A och O för Hasta Home sen start. Vi behöver nu förstärka vårt team med en kollega som alltid sätter kunden I fokus och bemöter dessa med glädje och engagemang.
Här på Hasta Home kommer du välkomnas in i sammansvetsat team på 4 personer som alltid är villiga att ge det lilla extra för att komma framåt tillsammans. En varm personlighet och en stor social kompetens är det som krävs för att lyckas i den här rollen."
• Alice Newzella, Brand Experience Manager.
Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss: https://www.hastahome.se/about/jobba-hos-oss/

Om dig
Då du kommer vara ansiktet utåt i interaktionen med våra kunder, så är det viktigaste för dig att leverera god service och förvalta vårt varumärke på bästa sätt. Vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper och din sociala förmåga. Du är en förtroendeingivande person som tar ansvar för ditt arbete under hela processen, oavsett projektets storlek och omfattning. Du har en fantastisk organisationsförmåga och kan strukturera dina arbetsdagar för att maximera din produktivitet.
Vidare ser vi att du kan arbeta självgående samtidigt som du värderar ett gott samarbete med dina kollegor. Du har är ett gediget intresse av heminredning och en stark känsla för färg och form. Erfarenhet av digital kundservice är meriterande, men inget krav. Du behöver vara bra på att uttrycka dig i skrift. Det är däremot viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande, då vi är ett internationellt företag. Som person är du noggrann, flexibel och duktig på att planera ditt arbete.
Vad erbjuder företaget dig?
På Hasta AB får du möjlighet att vara med på en mycket spännande tillväxtresa hos ett stabilt och välmående företag. Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö med högt till tak där digitalisering står i fokus och nytänkande uppmuntras. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen.
Placeringsort
Köping.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Brand Experience Manager på Hasta, Alice Newzella på alice.newzella@hasta.se. OBS: Vi tar inte emot ansökningar via mail. Alla ansökningar måste göras via ansökningsknappen.
Vi har redan bestämt annonskanaler och rekryteringsväg, därför avböjer vi vänligen men bestämt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.
Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Hastas vision är att bli en ledande aktör på världsmarknaden inom området gardiner, gardintillbehör och solskydd, genom att erbjuda allt kunden behöver för att skapa en perfekt gardinuppsättning. Idag är Hasta 24 anställda och säljer både i butik och online via återförsäljare samt på den egna hemsidan hastahome.se.
Grunden till Hasta lades när Stefan Schörling 1982 köpte en smedja på auktion i sin hemby Hasta utanför Arboga. När flera av damerna i byn var intresserade av ett par antika gardinomtag såg Stefan en affärsmöjlighet - det kunde ju han producera i sin nya smedja. Mycket har hänt sedan dess, men grunden har alltid varit densamma - att med nya idéer och innovativa produkter leda marknaden framåt. Idag är Hasta ett modernt familjeföretag som har växt till en internationell koncern, Hasta Holding. Med verksamhet både i Kina och i Sverige säljer man till kunder i hela världen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Säljpoolen i Sverige AB (org.nr 556354-3726)

Arbetsplats
Hasta Home

Jobbnummer
7370886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Säljpoolen i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säljpoolen i Sverige AB: