Kundservice Ansvarig

Senzum AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Senzum AB i Linköping, Örebro, Jönköping, Mariestad, Skara eller i hela Sverige

Har du gedigen erfarenhet av att leda ett kundserviceteam och arbete med ständiga förbättringar? Då kanske detta kan vara din drömtjänst!
Vad söker vi?
Nu söker vi kundservice-ansvarig till vårt team. Som Kundserviceansvarig kommer du bli en nyckelperson inom Senzum med ansvar för att fortsätta bygga upp och utveckla kundserviceteamet.
Du kommer ha en viktig roll i att förbättra processer och arbetssätt samt vara med och fortsätta bidra till en trivsam och lärande kultur på företaget.
I rollen ingår
I rollen ingår det bland annat: - Personalansvar - Leda, coacha och motivera dina team - Ansvara för och driva olika projekt, analysera statistik och nyckeltal samt se till att teamet når till uppsatta mål.
Rollen kräver även att du har god förmåga att hantera många relationer och att snabbt kunna ta beslut i olika ärenden.
Ditt fokus ligger även på att leda projekt, utveckla processer samt att utveckla och förbättra kundservicen tillsammans med våra kunder.

Vem är du?
Vi sätter kunden i fokus och därför ser vi att ditt arbete alltid utgår ifrån kund.
Du är aktiv och synlig i ditt ledarskap och van att driva mot uppsatta mål och nyckeltal. Du driver förbättringsarbeten i syftet att uppnå än starkare kundfokus.
Viktigt för tjänsten är att du är en målmedveten och strukturerad person med en stark vilja och ett driv att utveckla, förbättra och leda din personal.
Förtroendeingivande, inkluderande, kommunikativ och tydlighet är viktiga egenskaper för att lyckas med ditt ledaruppdrag.
Din tidigare arbetslivserfarenhet från en likvärdig roll, tillika branscherfarenhet från liknande arbete eller serviceyrke kommer vara starkt meriterande.
För att trivas i rollen ser vi att du som person är lösningsorienterad, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Du är även en prestigelös lagspelare som drivs av att se dina team växa.
Krav för tjänsten:
Du har erfarenhet inom kundservice samt har en administrativ vana
Du har erfarenhet av att leda och driva projekt
Du har erfarenhet utav personalansvar
Du är flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
Du har god kunskap i Excel
Du har ett strukturerat, analytiskt arbetssätt
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Senzum AB (org.nr 556467-4561), http://www.senzum.com
Diskettgatan 4 (visa karta)
583 35  LINKÖPING

Kontakt
HR-Ansvarig
Rebecca Daly
Rebecca.daly@senzum.com
0707274979

Jobbnummer
7545694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Senzum AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Senzum AB: