Kundservice ansvarig

Biltema Södertälje / Säljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Biltema Södertälje i Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden.

Är du en serviceminded teamplayer som tycker om att vara spindeln i nätet?

Publiceringsdatum
2015-04-20

Om tjänsten
Som Kundserviceansvarig på Biltema har Du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice, Kassa och Café. I ansvaret ingår allt från exponering och planering av personal till avdelningarnas resultat.

Det är Du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är Du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.

Som Kundserviceansvarig på Biltema i Södertälje ingår Du i varuhusets ledningsgrupp.

Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.

Om Dig

Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där Du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och Du leder genom att själv visa vägen.

Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.

För att lyckas i den här tjänsten ser vi att Du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att Du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är meriterande om Du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering.

Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.

Om Du ger oss ditt driv och din känsla för service, erbjuder vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!

Sista dag att ansöka är 2015-05-30

Arbetsplats/placering: Södertälje

Anställningsform: Heltid

Lön: Enligt avtal

Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger

Frågor kring tjänsten ställs till: Pamela Hammar 010-157 30 00

Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.

Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan.

Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
38,25 h/vecka Tillsvidare

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Pamela Hammar +46 72-996 33 91

Företag
Biltema Södertälje

Adress
Biltema Södertälje
Genetaleden 12
15159 Södertälje

Kontorsadress
Genetaleden 12

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2256649

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Biltema Södertälje

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Biltema Södertälje: