Kundservice/agent till Transvoice, Stockholm

Transcom AB / Kontorsjobb / Stockholm
2011-09-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice/agent till Transvoice, Stockholm" (publicerad 2012-08-06) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Transcom AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center.
Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I vårt nätverk ingår ca 3.000 tolkar och översättare som representerar 206 språk och dialekter.  Vi levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt.
Transvoice söker nu ytterligare en medarbetare till kontoret i centrala Stockholm. Som kundserviceagent arbetar du med att ta inkommande samtal i vår kundlinje och hantera bokningar av tolkningsuppdrag. I ditt arbete kommer även allmänna kontorsadministrativa arbetsuppgifter ingå, såsom registrering av uppdrag i dator. Du kommer att arbeta i ett glatt gäng och verka i en prestigelös miljö med högt arbetstempo och snabba beslutsvägar. 
Vi söker dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande. Vi ser gärna att du har minst 3 års arbetslivserfarenhet gärna inom service och har du tidigare arbetat med registrering och med telefonen som arbetsredskap är det meriterande.
Som person ser vi att du är utåtriktad och positiv, en person som kan förmedla en hög dos av service. Du ska kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Arbetstempot kan tidvis vara högt och du bör klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Du kommer att tala mycket i telefon med kunder och vi ser därför att du har en god kommunikativ förmåga. Du arbetar noggrant och lösningsorienterat samt är analytisk och har förmågan att se konsekvenser av dina handlingar.
Är du en social person som har lätt för att lära dig nytt och är lyhörd för kundens behov är detta kanske är ett jobb för dig. För rätt person finns det väldigt goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Publiceringsdatum
2011-09-29

Arbetstider och omfattning
Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm Sista dag att ansöka är 2011-10-10 Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Ansökan: Ansök via länk eller maila ditt CV och personliga brev till HR-assistent Sofia Westerlund på Sofia.westerlund@transcom.com För mer information om tjänsten kontakta: Team Leader katri.narinen@transcom.com Operations Manager alexander.markinhuhta@transcom.com Fackliga upplysningar Anna Luik

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Katri Narinen, katri.narinen@transcom.com

Företag
TRANSCOM AB

Adress
TRANSCOM AB
Skrantahöjdsvägen 42
69178 KARLSKOGA

Jobbnummer
1042603

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Transcom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Transcom AB: