Kundservice / Administratör till Global kund i Landvetter

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Härryda
2022-04-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice / Administratör till Global kund i Landvetter" (publicerad 2022-05-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av kundservice och administration och vill arbeta i en roll som administratör? På detta uppdrag erbjuds du ett utmanande och stimulerande arbete i ett team med kunniga och engagerade medarbetare. I din roll som administratör är du del av ett team där du ställs inför intressanta arbetsuppgifter.

Vi söker en kollega till en global kund i Landvetter med administration som det huvudsakliga fokuset, där du kommer att vara en del av ett team i ett transportbolag. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och som kan förstå sammanhang. Har du lite datavana är detta meriterande.

Om rollen
• Du kommer att titta på data kring sändningar och rensa dessa manuellt
• Du kommer leta fram information och jämföra denna med redan befintlig information som finns i systemen
• Du kommer att arbeta på avdelning kundservice, men du kommer inte ha kundkontakt utan jobba mer administrativt.
• Arbetstiden är förlagd 06-14, måndag-fredag på kontoret i Landvetter.
• Företaget är beläget vid Landvetter Flygplats, därav är det fördelaktigt om du har körkort och tillgång till bil.

Vem söker vi?
Du som söker är van vid att arbeta såväl självständigt som i team. Du tar eget ansvar för och driver på ditt arbete. Du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, samtidigt som du även trivs med arbete i ett högre tempo. Du planerar dina uppgifter på ett strukturerat och metodiskt sätt och är van att arbeta gentemot uppsatta mål. Slutligen trivs du i samarbete med andra där du har en god förmåga att vara öppen och tydlig i din kommunikation gentemot såväl kunder som kollegor.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare

Evelina Hjortskog via Evelina.Hjortskog@adecco.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Sökord:
Kundservice, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Svenska, Swedish, Engelska, English, Admin, Administration, Göteborg, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2022-04-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37928".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Evelina Hjortskog
Evelina.Hjortskog@adecco.se

Jobbnummer
6591438

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: