Kundservice

Anticimex AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Varberg eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 12 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här

Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service. Våra tjänsteområden innefattar skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd.

Vad du gör
Som medarbetare inom kundservice på Anticimex blir ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Mycket av arbetet sker i kundsamtal via telefon. Vår kundservice är uppdelad i två fokusområden - skadedjur och hustjänster. Den här rollen tillhör Hus, där du och dina kollegor är inriktade på att bistå våra kunder inom dessa tjänster.

Tack vare en trygg, lyhörd och flexibel arbetsmiljö där vi brinner för service skapar vi goda kundrelationer vilket är viktigt för oss. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo. Du har även många kontaktytor internt inom Anticimex. Du får givetvis introduktion och upplärning samt har bra stöd av dina kollegor. Läs mer om några av våra kundservicemedarbetare här.

Dina arbetsuppgifter kan även exempelvis vara:

• Kundsamtal och kundbokningar via e-post och telefon
• Administrativa uppgifter
• Kundservice i våra fastighetsmäklarsamarbeten

Vem du är

• Gillar tempo och positiv energi - såväl till kunder som tillsammans med dina kollegor
• Trivs med ansvar och initiativtagande
• Kan arbeta strukturerat genom att prioritera bland dina arbetsuppgifter
• Trygg, lyhörd och flexibel - du brinner för service
• Du har tidigare erfarenhet av serviceyrken och kundservice

Vad du får

• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Fortlöpande intern utbildning och engagerat ledarskap
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Trygg arbetsplats med god sammanhållning
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Publiceringsdatum
2024-04-12

Så ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar, urval och intervjuer fortlöpande, så vänta inte med din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer tillsammans med ditt CV att ligga till grund för det första urvalet vi gör. I vissa av våra rekryteringar använder vi oss även av ett urvalstest (personlighetstest). Om vi utifrån din ansökan bedömer att du skulle passa bra i rollen så kommer vi att kontakta dig för en avstämning. Om vi denna gång inte anser dig vara rätt för rollen, så kommer du självklart också att få återkoppling från oss.

Vi vill att vår arbetsplats ska vara en spegling av samhället och eftersträvar mångfald, därför uppmanar vi alla kvalificerade kandidater att söka tjänsten. Välkommen till Anticimex!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anticimex AB (org.nr 556032-9285)

Jobbnummer
8607251

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: