Kundservice

JobBusters AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Alingsås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-01-23

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är ansvarig för att leverera first line support till deras kunder i Sverige och Norge. Teamet består av fyra medarbetare och Service Desken är ansvariga för incidentprocessen på företaget och arbetar tätt ihop med utvecklingsteamen för att tillsammans ge det dagliga stöd som kunderna behöver. Teamet hanterar first line support för både system som de själva utvecklar och förvaltar men även för andra system inom koncernen.

Teamet söker nu ytterligare en Kundservicemedarbetare för att stödja kunder/återförsäljare med 1st line-support. Rollen är självständig samtidigt som du arbetar nära ditt team, vilket ställer krav både på samarbetsförmåga och förmåga till självständigt arbete. Vår kund uppskattar och är väldigt öppna till att alla i teamet ska kunna komma med egna initiativ och förslag till förbättringar. Dessa förslag kan gälla det dagliga arbetet, men även som kan ha en mer långsiktig påverkan på verksamheten. Alla ska kunna bidra till en ständig förbättring framåt.

Huvudsakliga ansvarsområden
• Tillhandahålla service till kunderna i form av 1st line-support
• Arbeta proaktivt med förbättringar i processer, systemstöd, samarbete och kunddialog
• Driva och samarbeta med utvecklingsteam under pågående driftstörning samt driva kommunikationen till våra kunder
• Administration i ärendehanteringssystemet

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund är ett känt varumärke inom fordonsindustrin och har snart funnits i 100 år. Det här är ett varumärke för människor som bryr sig om andra människor och världen vi lever i. Här arbetar man proaktivt för en hållbar arbetsplats och miljö. Kultur och mångfald är också ord som kunden värdesätter. Huvudkontoret finns i Göteborg.

Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet från en supporterande roll, exempelvis first line, second line eller kundtjänst.
• Du har arbetat i ärendehanteringssystem.
• Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift.
• Du är flytande i engelska, i såväl tal som skrift.
• Meriterande om du har kunskaper i norska.

Dina personliga egenskaper
Vår kund söker någon som ser möjligheter där andra ser hinder, som trivs med att driva lösningar och som är van vid att lösa problem. Tjänsten kräver att du är serviceinriktad, har en stark kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och att du kan skapa goda relationer, både med kollegor, samarbetspartners och kunder. Du är en person som kan uttrycka dina åsikter och känslor på ett tydligt sätt, vilket är mycket värdefullt då vår kund prioriterar öppen kommunikation inom teamet. De lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Ersättning
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2024-03-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2024-01-25.

Sökord: First line support, Kundservice, Kundsupport, Service Desk Agent, Customer Service

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5657".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters

Kontakt
Johanna Johansson
johanna.johansson@jobbusters.se
+46 76 719 66 61

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där JobBusters AB varit leverantör

Jobbnummer
8413027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: