Kundservice

Bemanningsstyrkan / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm, Lidingö, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vi har ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm och ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu en person till Baxter Medical AB kundservice i Kista Science City.

Baxter Medical AB är ett globalt läkemedelsföretag med kontor runt om i världen.



Allmänna krav:

Du ska vara representabel och veta hur man för sig i kontorsmiljö, mot kunder, medarbetare och besökare. Du ska behärska svenska och engelska språket, både muntligt och skriftligt.
Du ska ha minst gymnasieexamen eller relevant arbetslivserfarenhet.

Man sitter i uppdragsgivarens nyrenoverade lokaler i Kista Science City, arbetstiden är måndag - fredag 08:00-16:30

Du kommer att bli anställd hos oss på Bemanningsstyrkan med placering hos vår kund i Kista.
Vi erbjuder månadslön, en trygg anställning reglerad av vårt kollektivavtal samt en engagerad och närvarande konsultchef.

Se till att bifoga både ett aktuellt CV och även ett personligt brev då alla ansökningar som är intressanta kommer att presenteras för uppdragsgivaren.

Essential duties and responsibilities:


* Receives and process orders via telephone, fax, mail and EDI until invoiced.
* Respond to customer questions and requests via telephone or mail.
* Log and solve customer related issues with regards to shipments, invoices orders etc.
* Manages customer returns according to SOP for returns.
* Keep customer files updated.
* Support eCommerce developments and initiatives.
* Support business department with information when applicable.
* Collaborate with cross-functional teams in Customer service related projects.
* Backup reception.


Job requirements:


* High school diploma or
* 1-2 years experience of workin with customer service functions.
* Fluent in Swedish and English; both in writing and spoken.

Skills:


* Basic knowledge in Microsoft Outlook, Word and Powerpoint
* Particular knowledge required in Excel

Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten tillsätts omgående.

Varmt välkommen med din ansökan!

Bemanningsstyrkan

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-04-23

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 363/195
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan@noreply.com

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
19572
19572 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
4101045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: