Kundservice - Second line support

Spinbox AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Spinbox AB i Stockholm

Spinbox är det första företaget som har förenklat för företag och organisationer att snabbt och enkelt starta sin egen mobiltjänst. Fokus är att erbjuda processer, system och expertkompetens som är nödvändiga för att maximera utdelningen för våra kunder.
Vi behöver nu en medarbetare till vår kundservice. Dina övergripande arbetsuppgifter blir att agera som second line support gällande felanmälningar och tekniskt support vilket innebär att du är en länk mellan kund och teknik. Du får också ta inkommande och utgående kundservicesamtal, registrera felanmälningar och registrera nya kunder. I arbetet ingår en daglig kontakt och kommunikation med kunder via telefon, fax, mail och sms.
Vi tror att du har en 3-årig gymnasieutbildning bakom dig, gärna med teknisk inriktning. Du är serviceminded, flexibel och utåtriktad. Har du erfarenhet från något serviceyrke är detta en fördel. Goda kunskaper i engelska och svenska är en förutsättning samt att du behärskar Officepaketet. Har du dessutom en kunskap om IT-stöd, Telecom och mobilterminaler är detta en stor merit.

Publiceringsdatum
2008-06-25

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
2008-08-18

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-01
Ansökan kan skickas till e-postadress: jessica@spinbox.se

Kontakt
Jessica Lindström 08-503 115 14, jessica@spinbox.se

Företag
Spinbox AB

Adress
Spinbox AB
Box 472 26
10074 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 1A

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50311500
E-postadress: info@spinbox.se

Jobbnummer
258435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Spinbox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Spinbox AB: