Kundservice - Energibolag - Lund

Danda AB / Kundservicejobb / Lund
2024-02-01


Visa alla kundservicejobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Danda AB i Lund, Malmö, Eslöv, Vellinge, Landskrona eller i hela Sverige

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.

Kravspecifikation:

Skallkrav:

• trevlig attityd,

• ansvarstagande,

• lösningsorienterade,

• serviceinriktade,

• samarbetsförmåga,

• tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.

Börkrav:

• tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.

• Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Danda AB (org.nr 559069-2249)

Arbetsplats
Danda

Jobbnummer
8437364

Prenumerera på jobb från Danda AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Danda AB: