Kundresurser till myndighet i Nacka
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Lekeberg,
Nora eller i
hela Sverige Om uppdraget
Just nu söker vi efter två kundresurser till vår kund, en statlig myndighet i Nacka. Konsultuppdraget startar 1 september 2022 och pågår fram till årsskiftet, med möjlighet till ytterligare förlängning. Du kommer att få en kortare introduktionsutbildning till arbetet och efter att den är genomförd och i samråd med närmsta chef kan distansarbete två dagar i veckan bli aktuellt.
Publiceringsdatum2022-08-18ArbetsuppgifterI rollen som kundresurs ingår mycket kontakter och du kommer att få sätta dig in snabbt i rollen. Därför söker vi dig som är social, positiv och snabblärd. I rollen som kundresurs arbetar du med att:
• Kontakta arbetssökande för uppdatering av uppgifter, status och vid behov slussa vidare till arbetsförmedlare
• Kontakta arbetsgivare i syfte att informera om möjliga anställningsstöd
• Ackvirera främst arbete och även möjligt att ackvirera praktik/arbetsträning för långtidsarbetslösa
• Anordna/möjliggöra för mötesplatser för att sammanföra ag och arbetssökande med fokus på långtidsarbetslösa
• Informera arbetsgivare om våra digitala kanaler
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Minst två års arbetslivserfarenhet i Sverige, på minst 50%
• God digital kompetens
• Förmåga att jobba självständigt
Meriterande
• Erfarenhet av arbete inom sälj
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg,
sofia.sundberg@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 6895714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.