Kundreskontrahandläggare

Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kreditbevakning, fakturor och kundinbetalningar. Du kommer att ha många kundkontakter och bär ansvaret över att ny information samt nya kunder uppdateras.
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har siffersinne och är analytiskt lagd.
Vi värdesätter din sociala förmåga samtidigt som din kvalitetsmedvetenhet står i fokus.
Tjänsten kräver mycket god svenska och engelska både i tal och skrift. Det är en fördel om du tidigare arbetat i SAP.

Publiceringsdatum
2008-11-11

Arbetstider och omfattning
Heltid tom slutet av april med möjlig förlägning.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-11
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Philip Saponja, 08-7440240

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten

Jobbnummer
350236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: