Kundreskontrahandläggare
Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kreditbevakning, fakturor och kundinbetalningar. Du kommer att ha många kundkontakter och bär ansvaret över att ny information samt nya kunder uppdateras.
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har siffersinne och är analytiskt lagd.
Vi värdesätter din sociala förmåga samtidigt som din kvalitetsmedvetenhet står i fokus.
Tjänsten kräver mycket god svenska och engelska både i tal och skrift. Det är en fördel om du tidigare arbetat i SAP.
Publiceringsdatum2008-11-11Arbetstider och omfattningHeltid tom slutet av april med möjlig förlägning.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPhilip Saponja, 08-7440240
FöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten
Jobbnummer 350236
Observera att sista ansökningsdag har passerat.