Kundreskontra, vikariat, Sollentuna
Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
2014-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundreskontra, vikariat, Sollentuna" (publicerad 2014-06-26) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en ekonomiassistent för ett vikariat inom kundreskontra på Shared Service Center Finance för koncernen i Sverige. Vår kund är en del av en världsomspännande koncern. Tjänsten är på heltid och placerad i Häggvik/Sollentuna.
Vikariatet ska påbörjas senast 1 augusti och kommer att löpa på tom april 2015 med möjlighet till förlängning. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligt. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2014-06-13Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i ett team med 5 personer inom kundreskontra. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Registrering av kundinbetalningar
• Utredning av felaktiga/ofullständiga betalningar
• Påminnelser och krav, uppföljning och kontakter via telefon internt och externt.
• Inkassohantering
• Räntedebitering
• Bokslutsarbete, avstämning av internmellanhavande
• Fakturering
• Credit Control
Du kommer även att fungera som backup inom gruppen.
BakgrundVi söker dig som har ekonomiutbildning och minst några års erfarenhet av ekonomiarbete, gärna ren kundreskontra och på en större ekonomiavdelning. Det är också ett starkt önskemål att du arbetat med credit control. Du har god datavana och SAP är det meriterande. Du behärskar engelska i tal och skrift förutom svenska.
Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Rollen kräver förmåga att arbeta självständigt. Då organisationen växer är det viktigt att du är positivt inställd till att arbeta i en förändringsbenägen miljö, är flexibel och har god samarbetsförmåga.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraArbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 367
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Elvin Guillemain 08-54528305
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Jobbnummer 1909894
Observera att sista ansökningsdag har passerat.