Kundrådgivare till vår kunds support i Luleå!
Telia / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia i Luleå,
Skellefteå,
Umeå,
Kiruna,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Just nu söker vi för kunds räkning medarbetare till deras supportavdelning! Deras kunder är det mest värdefulla de har och det är otroligt viktigt hur de tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Känner du att du kan erbjuda en kund service i världsklass? Då är du som klippt och skuren för detta jobb! Läs mer och skicka in din ansökan redan idag.
Hur är det att jobba på Telia i Luleå?
Du kommer tillhöra ett team på cirka 15 personer som tillsammans med dina kollegor på orten jobbar mot tydliga mål inom kundnöjdhet, försäljning och effektivitet. Du rapporterar till och får stöd i din utveckling av din Teamledare.
Varje team har även en Kompetenscoach som stöttar och utvecklar dig i din roll på jobbet.
Vad innebär jobbet som kundrådgivare i Telias support?
Du kommer att tillsammans med dina kollegor vara ansiktet och rösten utåt mot Telias kunder!
Telia fokuserar mycket på tillgänglighet för sina kunder vilket innebär att agera snabbt och att på ett effektivt men kvalitativt sätt kunna svara på kundernas ärenden rörande bland annat:
• Köp av nya mobiltelefoner
• TV-abonnemang
• Bredbandslösningar
• Mobilabonnemang
Starten är den 9 eller 16 januari 2017 och du kommer jobba heltid med varierande arbetstider. För att känna dig bekväm i din nya roll kommer du erbjudas en gedigen utbildning som innehåller Telias dialogstrategi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur deras nät och tjänster är uppbyggda.
Detta är en rekrytering, vilket innebär att du kommer bli direktanställd av Telia.
Vad krävs för tjänsten?
• Eftersom att du är Telias röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård.
• Du har fullständiga gymnasiebetyg.
• Svenska talar du flytande och du känner dig helt bekväm med att ta ett samtal på engelska.
• Då du möter Telias kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceminded, strukturerad och noggrann. Du har lätt för att samarbeta i team och är en god kommunikatör. Då arbetet innefattar kontakt med kunder är det viktigt att du är duktig på att skapa och bibehålla förtroendefulla relationer. Att se varje kund som unik och leverera service i världsklass är självklart för dig!
Vad kan ni erbjuda mig?
• Jobb hos ett seriöst företag med starkt varumärke.
• Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor
• Långsiktigt jobb med goda möjligheter till utveckling.
Är detta det perfekta jobbet för dig?
Sök genom att klicka på ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 031-631555
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2016-12-01ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 14654
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagTelia
AdressTelia
97236
97236 2580
KontorsadressVästra Varvsgatan 27
Jobbnummer 3191565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.