Kundrådgivare till Telias support i Sundsvall
TeliaSonera Consumer Services / Butikssäljarjobb / Sundsvall
2016-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare till Telias support i Sundsvall" (publicerad 2016-03-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Consumer Services i Sundsvall,
Sollentuna,
Stockholm,
Karlstad,
Norrköping eller i
hela Sverige Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på
www.telia.seTelia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på
www.teliasonera.comMångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Hos oss får Du får en bra utbildning, mycket eget ansvar och framför allt får du arbeta närmast kund - varje dag. Telia är Sveriges ledande teleoperatör inom mobilkommunikation, datakommunikation, bredband och telefoni. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone. Gillar du kundservice, försäljning och teknik i framkant - då kommer du att trivas.
Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta heltid hos marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung, Marshall London och Sony.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
• En arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du.
• Att arbeta i en bransch i förändring och att vara med där det händer.
• På sikt en eventuell möjlighet att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att Du ska stanna hos oss på Telia.
Publiceringsdatum2016-02-10Arbetsuppgifter• Med högt servicetänk besvarar Du inkommande samtal från våra kunder som har frågor kring TV, mobil- och bredbandstjänster
• Fokus ligger på att med dina kunskaper på bästa möjliga sätt lösa kundens ärende samtidigt som du är lyhörd för kundens behov
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, flexibel och positiv. Du motiveras av att hitta lösningar och hjälpa våra kunder gällande våra produkter och tjänster. Du har en avslutad och fullständig gymnasieutbildning och en mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Vi önskar att du har erfarenhet av service och kundkontakt.
Välkommen till din nästa utmaning som medarbetare i Telias support i Sundsvall.
Tjänsten är på heltid och avser en visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att börja din anställning med en utbildning under ett antal veckor med beräknad start i aoril/maj. Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta schemalagt med varierande arbetstider i anslutning till våra öppettider som är: vardagar 08:00-21:00 och helger 09:00-20:00.
Lär känna oss mer på
http://jobbamedkunder.telia.seVi använder oss av tester i denna rekryteringsprocess så vi ber dig säkerställa att du anger en korrekt mailadress som du läser av regelbundet. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskoordinator Nadia Elamidi på telefon 072-5570017.
Välkommen till oss på Telia!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning, Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNadia Elamidi +46 72-5570017
FöretagTeliaSonera Consumer Services
AdressTeliaSonera Consumer Services
Mårbackagatan 9
12386 Farsta
KontorsadressMårbackagatan 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2663767
Observera att sista ansökningsdag har passerat.