Kundrådgivare till Telias support i Luleå

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Luleå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom Kundsupport. Jag heter Moa Haglund är ett ledare för ett av våra team. I Luleå sitter ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.

DIN NÄSTA UTMANING?
Ditt jobb är att ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du ska tillsammans med våra kunder lösa deras problem för att sedan vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. De är kända för att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.

För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på fyra veckor som startar 1 Oktober och därefter löpande coachning och utbildning. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under sex månader och det finns goda möjligheter till en fortsättning hos oss.

Vårt nya moderna kontor i Luleå rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.

OCH VEM ÄR DU?
Du är vår röst och ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar att arbeta med våra kunders behov och att deras kommunikation och teknik fungerar med oss. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia. Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du behöver kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.

Din personlighet:

• Kundfokuserad och resultatorienterad
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Effektiv och flexibel
• Gillar ett strukturerat arbetssätt

Din erfarenhet:

• Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift

INTRESSERAD?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet senast 17/9! Vill du veta mer, ring mig på 070-5106077. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig.

Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2018-08-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telia Sverige AB

Kontorsadress
Västra Varvsgatan 27

Jobbnummer
4301466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: