Kundrådgivare till Telias Support

Telia Company Consumer Services / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Company Consumer Services i Luleå, Sundsvall, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Just nu söker vi Dig som vill jobba med support och kundbemötande på vår kundservice.

Din nästa utmaning
Jag heter Stina Törnqvist och arbetar som ledare för ett supportteam i Luleå. Vi letar efter dig som vill vara Telias ansikte utåt och vara med på vår resa till att få Sveriges nöjdaste kunder.

Hos oss möter du de kunder som genom inkommande möten vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. Att jobba på vår supportavdelning innebär att tillsammans med våra kunder lösa problem effektivt och kvalitativt som möjligt. Du kommer i huvudsak att mätas på kundbemötande och lösningsgrad men även en del försäljning. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du kommer arbeta dagtid, kvällar och helger.

Du får en inledande utbildning som startar 12/3 och efter det löpande coaching i din dialog och kommunikation med våra kunder, vilket göra att du får möjlighet att utvecklas i din roll. Vi kommer ge dig förutsättningar att växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching

Din nästa ledare och nya kollegor
Vi är 14 team på vår support som sitter placerad i vårt nya kontor i Luleå - alla bestående av ledare och kundrådgivare. Teamen kan se olika ut, men gemensamt för oss alla är att vi brinner för vårt uppdrag och för våra kunder.

Vi jobbar mycket med närvarande och coachande ledarskap. Tillsammans med din ledare ser ni till att du har rätt verktyg för att nå dina mål.

Den största anledningen till att vi arbetar här är för att vi får se våra medarbetare utvecklas och lyckas varje dag. Det är en rolig och föränderlig bransch där vi dagligen står inför nya spännande utmaningar!

Du
Din roll är att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Du kommer ha tydliga mål och för att trivas hos oss behöver du vara lösningsorienterad, gilla att kundernas förväntningar ständigt förändras, samt ha viljan att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad för våra kunder.

Du ska vara 18 år och gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Du behöver kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chatt, mail och brev.

Hur?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på
Vi vågar vara innovativa genom att dela idéer, ta risker och alltid utvecklas.
Vi bryr oss om varandra genom att vara stöttande, respektfulla och ärliga.
Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.

Varför?
Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?

Kontakt
Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Stina Törnqvist på nummer 070-509 11 90. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Visstid sex månader, möjlighet till förlängning Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-01-12

Ersättning
Fast månadslön, med möjlighet till bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Törnqvist +46 70 509 11 90

Företag
Telia Company Consumer Services

Adress
Telia Company Consumer Services
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3899792

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Company Consumer Services

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Company Consumer Services: