Kundrådgivare till Telias support!
Telia / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på
www.teliacompany.com. Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Din nya utmaning! Mitt namn är Anna Hallstensson och jobbar som säljledare på Kundtjänst i Solna. Jag tillsammans med mina kollegor söker nya servicemedvetna stjärnsäljare.
Jag brukar kalla oss på kundtjänst för företagets superhjältar. Det är vi på kundtjänst som är företagets direktlänk till det som är viktigast för oss, våra kunder! Som kundtjänstmedarbetare möter du de kunder som vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov. Det innebär alltså att du genom försäljning och service kommer kunna bidra till att skapa nöjda kunder och till vår resa att bli The New Generation Telco!
När du börjar hos oss får du en gedigen utbildning för att ge dig förutsättningar till att lyckas. Du får utbildning i vår egen sälj-, och dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap. Vi kommer ge dig förutsättningar att utvecklas och växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching. Hos oss får du även förmåner som t.ex. friskvårdsbidrag.
Din nästa ledare och nya kollegor Vi finns på Telias nya och häftiga huvudkontor som ligger i Mall Of Scandinavia i Solna. Vi gjorde förra sommaren Sveriges största företagsflytt då alla Stockholmskontor flyttade ihop.
Du kommer tillhöra och arbeta i ett av våra sex team. Jag och mina teamledarkollegor i Solna tycker det är otroligt roligt att jobba nära våra kunder. Vår uppgift är att genom närvarande ledarskap coacha våra säljare till framgång. Vi jobbar mot gemensamma mål och det är våra medarbetare som är viktigast för att nå dit. Jag har jobbat på Telia i 9 år både på kundtjänst och i butik. Den största anledningen till att jag jobbar här är för att jag utvecklas i min yrkesroll och som person hela tiden. Det är en rolig och föränderlig bransch där vi dagligen står inför nya spännande utmaningar. Jag har möjlighet att bidra till förbättringsarbeten och påverka min egen utveckling. Samtidigt har jag ett stabilt och tryggt företag i ryggen som jag litar på gör sitt bästa för att jag ska må bra på jobbet.
Du Din roll är som sagt att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Som säljare på kundtjänst förväntas du därför vara kundfokuserad och brinna för att leverera försäljning och service i världsklass. Du kommer ha tydliga sälj-, och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten och vilja att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad. Då vi jobbar mot gemensamma mål, som t.ex. att ha Sveriges nöjdaste kunder, behöver du även bara en bra lagspelare. Du behöver kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chat, mail och brev. Du behöver också ha gymnasiekompetens för att jobba hos oss.
Hur? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Vi vågar tar intiativ genom att utmana våra kunder och oss själva Vi bryr dig om våra kunder genom att erbjuda behovsanpassade lösningar Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.
Why? We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to bring the world even closer - on the customers terms. That 's the next chapter in our story, what 's yours?
Kontakt För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Anna Hallstensson på 070-6666988 Manpower kommer att stötta oss i urvalet. Vi erbjuder tillsvidareanställning med provanställning 6 månader på heltid med start i augusti 2017. Arbetstiderna är oregelbundna och innebär även kvällar och helger.
Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen till Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid, varierande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstidsanställning och Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
Publiceringsdatum2017-04-19Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Hallstensson +46 70-6666988
FöretagTelia
AdressTelia
Stjärntorget 1
16994 Solna
KontorsadressStjärntorget 1
Jobbnummer 3446007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.