Kundrådgivare till företagssupport

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Sundsvall, Hudiksvall, Örnsköldsvik, Östersund, Gävle eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport! Jag heter Andreas Näslund och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Sundsvall. Här i Sundsvall sitter ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning!

DIN NÄSTA UTMANING?
Ditt jobb är att ge våra företagskunder den bästa möjliga support via inkommande samtal, mail och chatt. Våra kunder ställer ofta höga krav då de själva driver verksamheter och behöver våra tjänster för att det ska fungera för dem. Du kommer att hjälpa dem genom att aktivt lyssna på deras problem, lösa problemen men även berätta för dem om alla möjligheter som vi kan erbjuda för att förenkla deras vardag. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar och du behöver kunna föra en proffsig dialog med kunden samtidigt som du snabbt löser kundens problem.

Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från mig och mina kollegor. För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor som preliminärt startar den 1 mars och därefter löpande coachning och utbildning.

Då vi hjälper företagskunder så har vi öppettider som också passar dem och deras verksamheter. Vi arbetar därför på helgfria dagar mellan 07:45 - 18:15 och du kommer bli tilldelad ett pass på 8 timmar inom dessa tider. Vi schemaläggs dagligen för att möta våra kunder när det behövs mest.

OCH VEM ÄR DU?
Du är vår röst och ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar att arbeta med våra kunders behov och säkra att deras kommunikation och teknik fungerar med oss. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.

Din personlighet:

• Kundfokuserad och resultatorienterad
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Effektiv och flexibel
• Gillar ett strukturerat arbetssätt.

Din erfarenhet:

• Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift.

INTRESSERAD?
Vill du bli en del av mitt team - sök jobbet via länken! Vill du veta mer, ring mig på 070-2840825 eller kontakta mig på andreas.naslund@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 19 februari 2019.

VÄLKOMMEN TILL TELIA - HOME TO YOUR NEXT BIG OPPORTUNITY!

Publiceringsdatum
2019-01-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telia Sverige AB

Kontorsadress
Skepparegatan 3

Jobbnummer
4593640

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: