Kundrådgivare, Mölnlycke/Partille
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Kungsbacka,
Lerum eller i
hela Sverige Till Mölnlycke/Partille, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Publiceringsdatum2020-01-23Om tjänstenSom Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
• Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsten är placerad i Mölnlycke/Partille
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
• Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
• Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Nästa steg
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2019-02-07
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta kontorschef Marcus Berggren, 010-156 60 40
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordea Bank Abp, Filial i Sverige
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "219752".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683),
http://www.nordea.se/ Jobbnummer 5057256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.