Kundrådgivare med ekonomisk och administrativ erfarenhet sökes!

Magna AB / Administratörsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-01-13

Dina arbetsuppgifter
Är du kundorienterad samtidigt som du är analytisk och har erfarenhet av ekonomi? Då är detta ett jobb för dig!

För vår kunds räknig söker vi nu en kundrådgivare/ekonomiassistent. Du kommer att ingå i kundserviceteamet på 10 personer. Tjänsten är varierad och innefattar både administration, ekonomi samt kundkommunikation. Vidare kommer du att hantera fakturering samt jobba med utredning inom kundreskontra. Tyngdpunkten i tjänsten är administrativt arbete men det ingår även kommunikation med kunder skriftligen samt i form av såväl inkommande som utgående samtal.

Plats: Vallentuna.
Arbetstider: 07.30-16.30.
Omfattning: Heltid. Provanställning om 6 månader.
Anställningsform: Till en början blir du anställd av Magna med mål att bli rekryterad av kunden.

Kundföretaget

Kunden är verksam inom energi och driver affärer inom elförsäljning, eldistribution samt elentreprenad. Med snart hundra års erfarenhet har bolaget energikompetensen och lösningarna som möter elkundens behov både idag och i framtiden.

Profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet av kundkommunikationt samt ekonomi, främst inom fakturering och kundreskontra. Vidare ser vi gärna att du har datorvana med grundläggande kunskaper i Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du analytisk och strukturerad. Du gillar att prioritera för att på bästa sätt kunna effektivisera arbetsuppgifterna. Du är nyfiken, engagerad och ansvarsfull. Vidare trivs du med att samarbeta i grupp och komma med förslag på lösningar.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 7245
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Erdös sandra.erdos@magna.se 08-501 685 18

Företag
Magna AB

Adress
Magna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Jobbnummer
3261546

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: