Kundrådgivare / Handläggare / Telekom

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-06

Företaget
Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. Denna del av företaget arbetar dedikerat mot deras största kunder där alla arbetar i team baserat på marknad och kund. Företaget är placerade i fina lokaler i centrala Göteborg. De söker nu två medarbetare som ska stärka upp deras kundtjänstteam. Tjänsterna är konsultuppdrag som sträcker sig fram till sista augusti.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundrådgivare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena berör kundsupport gällande fakturahantering och reklamationshantering. Med telefon, mail och chatt som dina främsta arbetsverktug driver du även försäljning av fiberanslutningar till privatkunder. Rollen innebär varierade arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om 20 kollegor.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har ett tillvägagångssätt för att lösa problem. För att trivas i rollen ser vi att du har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Då du arbetar i nära samarbete med kollegor i samma roll har du en förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Handläggare, telekom, teknik, administration, admin, faktura, försäljning, B2B, B2C, reklamation, kundsupport, kundtjänst, kundservice, rådgivare, team, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5082027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: