Kundrådgivare / Faktura / Start 11 april

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Åtvidaberg eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-16

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Om företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.


Dina arbetsuppgifter
Som fakturarådgivare ansvarar du för den första kontakten med företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon inom området faktura. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet är meriterande, gärna inom relevant område
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• God systemvana

I rollen som kundrådgivare på Telia är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder samt leverera lösningar. Du har förmåga att sätta kunden i fokus, vara uppmärksam och är tillmötesgående i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo, varpå du är flexibel i ditt arbetssätt.

Övrig information:

Start: 11 april
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: faktura, kundtjänst, kundservice, reskontra, administration, norrköping, heltid, telia, företag, B2B, kundsupport, service, servicedesk

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Noelle Gustafsson
noelle.gustafsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6349772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: