Kundrådgivare Elnät
Magna AB / Administratörsjobb / Vallentuna
2016-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare Elnät" (publicerad 2017-01-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-12-08Dina arbetsuppgifterÄr du kundorienterad och en fena på administration? Vill du få användning av din analytiska förmåga och trivs du med att arbeta i team? Då är detta ett jobb för dig!
Till Elverkets Back Office söker vi nu en kundrådgivare med fokus på elnät. Du kommer att ingå i kundserviceteamet på 10 personer. Tjänsten är varierad och innefattar både administration och kundkommunikation med fokus på elnätsfrågor. Du kommer bland annat att vara delaktig i projekt som syftar till att byta mätare i elnätet. Vidare kommer du att hantera fakturering samt jobba med utredning inom kundreskontra. Tyngdpunkten i tjänsten är administrativt arbete men det ingår även kommunikation med kunder skriftligen samt i form av såväl inkommande som utgående samtal.
Plats: Vallentuna.
Arbetstider: 07.30-16.30.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Magna men är uthyrd till kund.
Kundföretaget
Elverket Vallentuna är ett börsnoterat energibolag med säte i Vallentuna. I bolaget driver affärer inom elförsäljning i hela Sverige, eldistribution i Vallentuna och elentreprenad. Med snart hundra års erfarenhet har vi energikompetensen och lösningarna som möter elkundens behov både idag och i framtiden. Elverket värderar sin personals välmående högt och erbjuder olika hälsofrämjande aktiviteter.
ProfilVi söker dig som har 5-7 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet av kundkommunikation, stort plus om du har erfarenhet inom liknande bransch. Du har en viss erfarenhet av ekonomi, främst inom fakturering samt kundreskontra. Vidare ser vi gärna att du har datorvana med grundläggande kunskaper i Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Som person är du analytisk och strukturerad. Du gillar att prioritera för att på bästa sätt kunna effektivisera arbetsuppgifterna. Du är nyfiken, engagerad och ansvarsfull. Vidare trivs du med att samarbeta i grupp och komma med förslag på lösningar.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt
sandra.erdos@magna.se Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 7236
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Erdös
sandra.erdos@magna.se 08-501 685 18
FöretagMagna AB
AdressMagna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Jobbnummer 3202889
Observera att sista ansökningsdag har passerat.