Kundrådgivare

E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] / Butikssäljarjobb / Norrköping
2017-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare" (publicerad 2017-12-06) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] i Norrköping, Nyköping, Malmö, Sollefteå eller i hela Sverige

Till vårt kontor i Norrköping söker vi nu en Kundrådgivare
Vi har bestämt oss. Nu skapar vi en bättre morgondag. För våra kunder, för oss själva, för vår planet. På E.ON arbetar vi för fullt med att förnya Sverige. Senast 2025 lovar vi att allt vi producerar och erbjuder kommer från 100 % förnybar eller återvunnen energi. Vi gör det enkelt att leva hållbart .



Vårt övergripande mål är att erbjuda den mest gillade kundupplevelsen. Vi på avdelning B2B / SME möter våra kunder i flera olika kanaler som t ex chat, e-post, facebook, telefoni. Vi ansvarar för kundservice för alla produktslag såsom El, Värme och Gas till i första hand Företagskunder. Vårt uppdrag innebär att ge service, supporta och sälja. Avdelningen består av fem grupper lokaliserade i Sollefteå, Norrköping och Malmö

Som resurs inom B2B har du ansvaret för att kommunicera, hjälpa, stötta kunderna via alla kanaler, telefon, mail, brev och chatt.
Du ansvarar för att ge alla kunder en effektiv och kvalitativ lösning genom att svara på frågor och problem som ibland kan innebära tidskrävande utredningar.
Du har ansvar för att se lösningar och överträffa kundernas förväntningar och bidra med att ge mervärde i varje kundkontakt.

Som person har du lätt för att sätta kunden i fokus samtidigt som du kan kommunicera och hantera affärsrelationer med kvalité.
Det är naturligt för dig att handlingskraftigt fatta beslut samtidigt som du organiserar ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt. Du har en mycket god kommunikativ förmåga både i tal och skrift.
Du tar ansvar för din egen kompetensutveckling.
Engagemang, helhetsyn, effektivitet samt viljan att ta eget ansvar är andra viktiga egenskaper.

Det är meriterande om du om erfarenhet från SAP.

Inom B2B främjar vi arbetsglädje, teamarbete, relationskapande, samarbete och förändringsbenägenhet



För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper stämmer överens med E.ONs värderingar så att du känner dig som en naturlig del i av vår verksamhet:

"Vi sätter kunderna först, vi samarbetar, vi är innovativa och arbetar med ständiga förbättringar, vi når framgång tillsammans och vi agerar ansvarsfullt med ett öppet sinne.



Placering för tjänsten är i Norrköping. Välkommen med din ansökan!



För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef:
Annika Wiström, +46 703-106705



För fackliga frågor, vänligen kontakta:

Victoria Hedberg, Unionen 070-636 35 96

Anders Berghman, Akademikerna, +46 706 535822

Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129

Varaktighet, arbetstid
Contract: regular. Fulltime Regular

Publiceringsdatum
2017-11-29

Ersättning
monthly

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 84655
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Se kontaktpersoner i annonsen

Företag
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Adress
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]
Street t.b.d.
60228 Norrköping

Kontorsadress
AddressLine t.b.d.

Jobbnummer
3828237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]: